Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Waar zitten mijn araatjes ?? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina :


Auteur Onderwerp : Waar zitten mijn araatjes ??
Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2015-08-13 - 14:31:51 send message to Antonia

Nog niet zo lang geleden heb ik wat vogels weg moeten doen, oa mijn maracana's zijn weggegaan.
Ik heb er een half jaar over gedaan voor ik iemand had gevonden waarvan ik dacht dat het een goed adres was, zoals ik het voor mijn araatjes wilde.
Nu wilde het geval dat de vogels daar erg schreeuwden, wat ze hier alleen als ik aan de telefoon was deden, verder eigenlijk nooit.
Toen de mensen me aangaven dat ze erover zaten te denken of ze ze wel wilde houden kreeg ik meteen al spijt.
Op gegeven moment zeiden ze iemand te kennen die ze wel zou willen, maar ze zouden me nog laten weten of ze definitief zouden doorzetten.
Nog geen week later kreeg ik een berichtje dat ze al weg waren. Ik kreeg dus zelf niet de kans om te kijken of ik nog mogelijkheden had.
Mijn vogels waren naar hun gegaan met afspraken. Nu weet ik wel dat ik niks meer te zeggen heb als ik mijn vogels verkocht heb, maar heb meer aan een goeie plek gedacht dan de hoofdprijs en ik vertrouwde ze.
Ik heb gezegd dat ik contact wil met de nieuwe eigenaar en kreeg te horen dat ze mijn nummer hebben doorgegeven en gevraagd. Ze zouden ergens in Limburg moeten zitten.
Jullie begrijpen mijn vraag.....
Wie weet waar Ara en Reggie zitten, ik dacht van 2006 en 2008.
Ik wil ze niet terug of gezeur, alleen weten hoe het ze vergaat en af en toe wat over ze horen wink :)



Pagina :

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede