Ben van plan om 4 dubbele kweekkooien aan te schaffen dat is dus plaats voor 8 koppeltjes zebravinkjes alleen vroeg ik me af is 40x40x40 groot genoeg voor een koppeltje zebravinkjes
Hoe ga je plezier aan je vogels hebben in zulke kleine kooien? In plaats van zo veel mogelijk koppels kan je beter kijken hoe je vogels goed te huisvesten.
De manier waarop jij vogels wil gaan houden heeft niets, maar dan ook niets met liefhebberij te maken. Daarbovenop zal je van de ene in de andere teleurstelling vallen. Sorry, zo maar even mijn mening.
Als ik ook je eerste topic bekijk lijkt het erop dat je voor kwantiteit wilt gaan en dat je als jonge gast wat bij wilt verdienen met de kweek van vogels, maar dan moet je ook zorgen dat je vogels het goed hebben anders leidt dit alleen tot teleurstellingen en dan zijn de vogels daar de dupe van. 40 x 40 x 40 is dus veel te klein.
Ik weet niet of dit altijd opgaat. Was laatst bij een kweker van forpussen. Als hij zijn vogels in 1 m bij 40 bij 40 deed had hij bijna geen vogels op stok. Deed hij de schuif er in dus 40x40x50.