Bestevogel vrienden
Ik kweek nog steets kleinegrasparkieten nu mijn
vraag Als ik wel eens in het nachthok kom en als de lamp uit is Kijk ik wel eens om de hoek van de deur of het rustig is Maar dan zie ik hier en daar vogels hangen aan het gaas toch is er plek zat op zit stokken Wie verteld mijn hier iets over de de( vogels zijn dan allemaal binnen )
Met een klein nachtlampje los je dit probleem grotendeels op, hoewel er altijd een enkeling bij zit die eigenwijs aan het gaas wil blijven slapen. Daar doe je niets aan.
Bij mij hangen ook wel grasparkieten aan het gaas echter heb ik zitstokken van doodgewone takken waar kleine twijgen aan zitten en de klifhangers zitten juist op de kleinste twijgjes na verloop van tijd
Denk dat ze zich daar senang voelen
Hoi Paul. Moest wel even op google kijken wat het woord senang betekende maar was uiteindelijk niet moeilijk. Behaaglijk is ook niet echt gemakkelijk. groet Koi 13
Hai Koi13
Je moet er wat voor doen als je nog zo jong bent
om woorden te herkennen die voor ouwe knarren als ik gewoon zijn
Google geeft aan : senang [lekker]. Maleis senang, komt in de spreektaal veel voor in plaats van ons: aangenaam, lekker, behaaglijk,
Had er zelf nog nooit van gehoord. Maar voel me nu ineens een stuk jonger. Dank daarvoor. Zal je op de volgende vogelmarkt met een kop koffie verrassen.