Hey ik wil graag 1 paar pruimkoppen houden in een voliere van 2 bij 3 en 2 hoog deze wil ik beplanten met redelijk wat beplanting kan dit
Nu heb ik gelezen dat pruimkoppen niet echte slopers zijn iemand ervaring?
Over het algemeen is groenvoorziening geen goed plan, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Ik zou zeggen: probeer het eens met een goedkope struik en laat ons weten hoe het gaat.
Bedankt voor je reactie ik ga het zkkr proberen ik wil ze wel regelmatig verse wilgen takken geven mischien nog andere suggesties voor vergelijkbare vogels die wel de planten met rust laten
wilgetakken werkt zeker,tenminste hier wel.maar wees er wel op tijd bij nieuwe wilgetakken tegeven.
je kan ook eventueel als groen brandnetels erin zetten als ze ervan eten is nog gezond ook.en als klimmer bruidsluier.
Oke mag ik vragen wat voor soort beplanting en hoeveel? En hoe groot is je voliere ? En hoeveel vogels zitten er in? Staan de planten in potten of gewoon in de grond? Moet je de planten weleens vervangen? Zo ja hoe vaak? Alvast bedankt
ik heb er bamboe,siergras,nog een soort gras en varens in.moet erbij zeggen dat ik het nog maar een maandje heb inverband met de erbij gekomen roul rouls.het staat hier in de grond.de voliere is 6,50 bij 1 meter en er zit een koppel halsbanden en een koppel roul rouls in.