kom ik nu wat tegen, er lagen deze avond 2 jongen uit hun nest dood en in het nest terug 2 eitjes, is dat nu die moeder die haar jongen eruit gegooid heeft om terug eitjes te leggen? heeft er iemand dit ook nog meegemaakt
sorry hoor medar maar wat bedoel je nu eigenlijk, ik vraag iets en krijg een stom antwoord de eerste nestjes zijn vlekkeloos verlopen, denk je nu dat ze in een schoendoos doos zitten dat ik niet voor die diertjes zorg kom zeg, in plaats van zulk antwoord te geven geef eens een goeie uitleg
kom ik nu wat tegen, er lagen deze avond 2 jongen uit hun nest dood en in het nest terug 2 eitjes, is dat nu die moeder die haar jongen eruit gegooid heeft om terug eitjes te leggen? heeft er iemand dit ook nog meegemaakt
----------------------------------------------------
In de broederij met kanaries kom je natuurlijk van alles en nog wat tegen.
Graag nog even wat info zoals de leeftijd van de jongen en of ze geringd waren.
Laat maar horen.
Vr.groeten,
ANTONI
Als je jongen 2 weken zijn en ze verlaten het nest ,is het beste wat je kan doen veel takken op de grond leggen of steken schuin weg .
De jonge vogels kruipen dan in die takken -komen zo omhoog -worden beter gevoed en het probleem van onderkoeling is opgelost .
Dit doe ik bij al mijn vogels zowel in kweekkooien als in voliere waar er weinig beplanting instaat .
Hopelijk heb je er iets aan .
mvg
Marc