Gisteren dus met de twee gekochte vogeltjes naar Kronenberg geweest.
Dit was zeer verhelderend. Dank je wel Wout.
(de naam kan veranderd zijn)
Ik heb in Venlo twee jonge vogels gekocht waarbij de snavel nog een vleeskleur toonde. Dit zou dan op de jonge leeftijd duiden. Als je heel goed kijkt zie je wel iets van een rode schijn tussen de poten. (dus grotere waarschijnlijkheid van 2 mannen)
O ja, ik kan het nu wel vertellen dat het om Elegant parkietjes gaat. (ik heb ze al dus ik hoef niet om aanbod te vragen )
poppen en mannen hebben allebij wel een oranje vlek tussen de poten dus als het om jonge vogels gaat zou ik het niet durfen zeggen wat het is?weet wel dat poppen bruine slagpennen hebben en mannen zwarte,weet niet hoe dat bij jonge vogels is.
Ik laat het aan anderen over en is er iets niet helemaal goed verwacht ik dat ze dat tegen mij zeggen zodat indien er sprake is van niet helemaal aan de verwachting voldaan is dit rechtgezet ken worden .
Laten we het niet al te serieus nemen he.
Mijn opmerking was ook met een knipoog bedoeld.
Iederee zal we eens niet helemaal eerlijk zijn geweest. Maar ik kan gelukkig mezelf nog steeds in de spiegel recht aankijken.
En daar gaat het om.
Eerlijk zijn neem ik erg serieus vandaar mijn reactie , ik doe mijn best om mensen eerlijk te behandelen doen ze dat zelf niet tegen mij is dat helemaal aan henzelf zaken met figuren die mij bedotten doe ik dan ook nimmer weer