op donderdag 26 en op vrijdag en zaterdag district show in Nieuwegein sporthal de sluis kastanjelaan2 3434CA als je deze dagen niets te heb kom dan eens kijken verkoop vogels is aanwezig
Aan de ene kant is het forum heel geschikt om elkaar attent te maken op leuke beurzen en om achteraf commentaar te geven.
Aan de andere kant mag je je "eigen" beurs hier niet melden........Mag een ander dat dan wel voor je doen?
Dan wellicht de knop beurzen en tentoonstellingen weghalen dan is er ook geen discussie meer mogelijk.. Gewoon toestaan dat mensen dit even melden. Immers de grote beurzen als Zwolle etc worden hier ook telkens gemeld en besproken
Met respect voor het meedenken, lijkt me dat niet de oplossing, Henk. De rubriek Beurzen & Shows blijkt voor velen handig om even snel te kijken of er binnenkort ergens iets te doen is. Bovendien wordt deze rubriek ook gebruikt voor (al dan niet commerciƫle) lezingen en overige immateriƫle zaken.
De link die Karel aansnijd is van mij en ik ben er blij mee ik woon een km of 40 van nieuwegein dus gaan denegon en denjelle hier eens naar toe.
kijken naar vogels van een ander en hopelijk weer dingen bijleren.
Ik denk dat daar een forum ook voor is dus misschien is het nog niet zo slecht om toch een toppic te plaatsen.
maar ja dat is mijn mening.
doei Egon en Jelle Heimans
Als de oproep echter bij de advertenties moet staan vertel het dan ff via PB dan knip en plak ik hem er ff heen ik heb nog zoveel advertenties die ik toch niet op maak. dan kan er ook niemand problemen om maken.
hopelijk een beetje mee te denken.
groetjes egon Heimans