Auteur |
Onderwerp : rijstvogels |
vogelman s
Oud Lid
|
2003-03-31 - 20:22:46 |
|
heeft er iemand nog tips over het kwekn van rijstvogels?
|
@ra
Website Member
|
2003-04-03
-
06:16:27 |
|
Hallo,ik ben zelf Rijstvogel kweeker Er is een site die bijna al je vragen zal beantworden .n.l. home.hccnet.nl/hj.devos/Al zijn er nog vragen kan je mij altijd mailen Groeten Erwin
|
M.Rouwenhorst
Oud Lid
|
2003-04-04
-
19:58:55 |
|
hoi,
Het is totaal geen probleem om rijstvogels te kweken. Je hoeft alleen maar een man en pop in een broedkooi te doen. Nestkasteje erin (maten die echt van belang) en nestmateriaal. En binnen de twee dagen zit het nest erin
|
vogelman s
Oud Lid
|
2003-04-15
-
20:43:25 |
|
quote posted by M.Rouwenhorst hoi,
Het is totaal geen probleem om rijstvogels te kweken. Je hoeft alleen maar een man en pop in een broedkooi te doen. Nestkasteje erin (maten die echt van belang) en nestmateriaal. En binnen de twee dagen zit het nest erin
hoi M. Rouwenhorst ik ben al ruim 8 maanden bezig met rijstvogels kweken en ik ben er wel achter gekomen dat het niet zo makkelijk gaat als dat u zei. Want als je goede rijstvogels wilt kweken moet je een goede administratie bijhouden en vooral de voeding bijhouden. Als je gewoon voor de lol een koppeltje houd kun je wel gewoon een broedhokje erin hangen en klaar is kees, maar voor goede vogels te kweken voor de TT. komt er veel meer bij kijken.
groetjes Stephan
|
P.Merks
Website Member
|
2009-07-19
-
09:57:16 |
|
Ik Heb een witte rijstvogel van 2006 een forse man.
Deze behaalde vorig jaar 92 punten.
Wat kan ik daar voor een pop tegen zetten, om een goede lijn te behouden.
Moet dat een wildkleur pop zijn.
|