Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelweelde Zuidlaren
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Vogelweelde Zuidlaren
P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2013-10-12 - 19:21:15 send message to P.Rooth

Vandaag was de vogelmarkt in Zuidlaren

Wat vonden de bezoekers van deze markt ?

Heb zelf geen slechte markt gehad en vond het weer een ouderwets gezellige markt werd te weinig verkocht volgens vele standhouders dat er ondanks de omroepen gerookt werd was een minpuntje maar dat ligt aan het 'sociale' gedrag van standhouders en bezoekers

Paul


mreyder
Website Member
Posts :608

Website Member
2013-10-12 - 20:34:39 send message to mreyder

Vond het inderdaad een hele gezellige markt, veel gemoedelijker dan Zwolle. Ik hoorde veel aanbieders wel zeggen, dat "het met de verkoop lauw was". Veel mooie kromsnavels gezien.


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2013-10-13 - 11:52:10 send message to hj de graaf

Het is een mooie hal en het was goed geregeld alleen ligt de hal verkeerd denk ik, zuidlaren ligt niet centraal genoeg om echt groot te worden.

Daarnaast vond ik het niet erg druk en er werd slecht verkocht, vele mensen klaagden over de slechte verkoop.Voor mij was het de laatste keer dat ik er ga staan.

mvg,


HJ de Graaf



koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-10-13 - 12:02:07 send message to koi13

Hartstikke gezellig was het weer. Geen lange rijen voor de kassa. Geen duur parkeergeld. En lekker dichtbij.


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2013-10-13 - 12:07:41 send message to frehen

Hallo,vond de markt gezellig druk en veel leuke vogels gezien.Ook veel rotzooi maar die zie je ook overal.Vind het allemaal wat gemoedelijker dan in zwolle en het parkeren is fijn je hoeft niet zover te sjouwen.En wat betreft de verkoop zal dat niet de tijd van het jaar zijn het voorjaar word er toch meer verhandelt dan in het najaar.Dan ga ik van mijzelf uit hahahhah.
Vind het alleen jammer dat er zoveel mensen al om een uur of 1 oppakken en weggaan er zijn mensen die entree betalen om vogels te zien.
groetjes freek ga in het voorjaar zeker weer.


J.ten Wolde
Website Member
Posts :229

Website Member
2013-10-13 - 12:23:47 send message to J.ten Wolde

Dat er rotzooi stond is mede de schuld van de organisatie die dat toestaat en niet controleerd.
Natuurlijk kun je niet alles zien wat mis is.
Maar dat doen ze niet daar ze te bang zijn dat er de volgende keer geen handelaren meer komen


herman kunst
Website Member
Posts :35

Website Member
2013-10-13 - 12:58:12 send message to herman kunst

Mijn complimenten voor de organisatie was weer prima geregeld.
Heb weer aardig verkocht maar ook niet alles maar ben toch tevreden.
Ga zeker volgende markt weer al was het maar alleen om mensen te ontmoeten met de zelfde hobby.


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2013-10-13 - 17:59:56 send message to parrotmaniak

Mooie gezellige markt,en dat het niet centraal ligt wordt bepaald door waar je zelf woont toch,voor denen en noord duitsers ligt het wel goed .
Ik denk dat de markt wel pretentie heeft,probleem is alleen dat de hobby fors terug loopt
En dat er niet gecontroleerd werd is niet juist ,ik heb zelf gezien dat een handelaar vriendelijk verzocht werd om een kooi met 4 port lincolns te verdelen
Complimenten voor vogelweelde
Ik ga hier liever naartoe dan naar zwolle


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2013-10-13 - 19:11:35 send message to koi13

En uiteraard vervelend dat ook hier de zakkenrollers hun weg hebben gevonden. Maar de stem in Zuidlaren is beter dan die van Zwolle.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2013-10-13 - 20:19:26 send message to denegon

voor mij is zuidlaren te ver. wel jammer want bij ons in de buurt zijn niet van dit soort grote makten. Ik heb wel een alternatief gevonden ik ben naar de beurs geweest in Asten. niet extreem veel vogels maar wat er zat was mooi en zat goed opgekooid. hopelijk volgens jaar naar zuidlaren het lijkt me toch wel leuk om heen te gaan groetjes Egon Heimans


Monki
Website Member
Posts :3

Website Member
2013-10-13 - 22:19:38 send message to Monki

Ik vraag me af waarom er nooit zo'n grote vogelmarkt gehouden kan worden in Eindhoven?


butje3
Website Member
Posts :1

Website Member
2013-10-13 - 22:30:28 send message to butje3

goede avond mensen kent u iemand die gisteren in zuidlaren op de vogelmarkt stond die een pyrrhura hofmani bij zich had hij werkt bij een bedrijf die met kustgras doet ik ben opzoek naar deze man wie heeft zijn nummer of mail adres

mvg martijn


J.ten Wolde
Website Member
Posts :229

Website Member
2013-10-14 - 12:44:54 send message to J.ten Wolde

afcon misschien


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2013-10-14 - 13:52:21 send message to P.Rooth

Hallo Monki

Weerseloo is dat geen alternatief voor u ?

Paul


thpost
Website Member
Posts :5

Website Member
2013-10-14 - 15:50:01 send message to thpost

heb er zelf gestaan, leuk verkocht. veel bekenden gezien en gesproken, maar dat gezeur van te ver weg, stop daar toch eens mee. van braband naar drenthe is blijkbaar verder dan andersom.
ik heb een mooie dag gehad net als velen met mij.


ubels1
Website Member
Posts :78

Website Member
2013-10-14 - 16:59:26 send message to ubels1

snap niet dat de heer HJ de Graaf zo klaagt.
zuidlaren ligt bijna aan de snelweg a28 en de n34.
en wat zijn afstanden tegenwoordig?
slecht verkopen ligt misschien ook wat er gevraagd word en wat je zelf bij je hebt.
maar ik weet volgens mij het probleem wel meneer de graaf is zelf medewerker van de markt in zwolle.
En ziet ook dat alles goedkoper is in zuidlaren dan zwolle.(stageld,entree en parkeergeld).
deze markt groeit nog wel.klagers heb je toch altijd



Pagina : 1 2
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 179 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede