Hoe sympathiek het doel dan ook mag zijn, advertenties voor beurzen, shows e.d. mogen alleen geplaatst worden in de betreffende advertentierubriek en niet op het forum.
Las het vanmiddag het originele bericht en ook met de zelfde gedachte dat op een andere plaats het beter tot zijn recht zou komen. En inderdaad even een berichtje en verplaatsen.
Ik heb nu ook een advertentie geplaatst, kan ik daar dan wel hier naar verwijzen?
Het is kort dag want morgen is het al zover. We zijn weken aan het voorbereiden geweest dus een oproep aan de hier aanwezige liefhebbers leek me wel op zijn plaats.
Veel vogels te zien waaronder enkele unieke en zeldzame soorten.
Het verplaatsen van berichten van het forum naar de advertentierubriek behoort technisch gezien niet tot de mogelijkheden/bevoegdheden van deze moderator, mocht ik zoiets al willen doen.
Wegens enorm succes van onze eerste open dag hebben we voor komende zondag een 2e en laatste mogelijkheid om onze opvang te bezichtigen. Zie de advertentie bij Beurzen & shows.
Ons gehele opvang is overdekt, helaas zijn niet alle vogels te bezichtigen wegens broedende vogels.
Jammer dat over dit soort dingen soms zo moeilijk gedaan wordt.
Het is geen beurs of show of iets wat met handel te maken heeft, alleen een opvang die een open dag heeft.
Hoeveel is er niet over het nop geschreven, wanneer ze wel of niet (weer) open gaan ed...