Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kun je met 19 jarige Grijze nog kweken ? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kun je met 19 jarige Grijze nog kweken ?
peterjeany
Website Member
Posts :64

Website Member
2013-08-27 - 20:31:21 send message to peterjeany

wij hebben een pop van 7 jaar en kunnen nu een man kopen maar deze is 19 jaar, is dit te oud om samen te koppelen?


parkietje1
Website Member
Posts :87

Website Member
2013-08-27 - 20:42:42 send message to parkietje1

Moet volgens mij geen probleem zijn, onze grijze zijn nog niet zo oud maar hebben een edelman van 18 jaar die nog bevrucht en dat volgens mij nog wel een jaar of 15 kan volhouden. Het is volgens mij bekend dat papegaaien rond hun 35e wat zgn. ouderdomskwaaltjes gaan vertonen. Hun vruchtbaarheid zal dan ook teruglopen maar wil niet zeggen dat een man helemaal niet kan bevruchten op die leeftijd. Mijn advies zou zijn als de vogel gezond cq getest is, goed in de veren zit en er nog energiek uitziet het geen beletsel zou zijn om de vogel te kopen.succes met je beslissing


jp57
Website Member
Posts :277

Website Member
2013-08-27 - 21:49:07 send message to jp57

Kan zeker nog.
wel laten testen!!


rajar
Website Member
Posts :709

Website Member
2013-08-27 - 22:07:25 send message to rajar

Ik heb een grijze man van 63 jaar die 4 jaar geleden met een bijna even oude pop nog jongen heeft gehad.
Ik heb ook een kleine geelkuif van 60 + die dit jaar nog 3 jongen heeft groot gebracht.
Dus 19 jaar moet kunnen het is tenslotte nog een tiener.
Het is een fabel en een wijdverbreid misverstand dat papegaaien rond hun 35e of eerder kwalen moeten krijgen. Het heeft alles met voeding te maken of je vogels gezond ouder worden.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 211 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede