Heb bericht geplaatst op de forpussensite geen reactie.
Ben naar de show van de PSC midden west Brabant geweest en daar heeft een kweker enkele koppels voor mij.
Dus dit item kan op slot.
Hallo Karel
Bedankt voor het goed zetten van de foto ik heb nu 3 overjarige mannen en 3 jonge poppen en als het goed is kan ik straks bij een andere kweker nog 3 koppels halen. En dan kan ik als de vogels zover zijn een stam proberen op te bouwen. Deze vogels blijven nog zeker 5 maanden bij elkaar en dan gaanczeckpels gewijd in de broedkooien en dan afwachten of het lukt.
Dat is mooi om te horen, zeker dat je nog 3 koppels bij een andere kweker krijgt. Dus 100% onverwant neem ik aan.
hebben forpusen ook een tussenschot nodig in hun broedblok? Ik weet wel dat brotogerisen dit nodig hebben en vroeger toen mijn opa catharina parkieten had deed hij er ook een tussenschot in.
Ik heb mijn blokken die zijn 40 cm lang in twee gedeeld door een triplexplaatje met een gat erin.
Zodoende bestaan er twee kamers en kunnen de jonge daar als de pop weer wil gaan leggen dit werkt zeer goed bij mijn cana's dus hoop ik ook bij de oogringen.