Om nog ff duidelijker te zijn : wordt wel vaker benaderd door portugezen en andere zogenaamde geinterresseerden en hebben ze een lijstje hoor je er nimmer meer wat van, doen ook enkele van uw landgenoten het is dus niet landgebonden .
PAS OP met Xuit Portugal en Y (niet uit Portugal maar uit Brazil).
Ze vraagd voor vogels. Maar ze weten nooit wanneer ze zullen komen. Het is steeds aan het einde van de maand, of volgende maand. Maar ze willen je adres weten.
En als ze dan je adres weten...wat gebeurt er dan? Heb je daar zelf slechte ervaring mee?
Als we hier de mensen gaan opsommen die zich niet aan afspraken houden......dan wordt dit een erg lang topic....maar dat betekent nog niet dat het om dieven gaat.
Verklaar je nader...anders worden deze namen uit dit topic verwijderd.
ik heb ook eerder al portugezen en spaanse kopers aan de lijn gehad,die vroegen ook adres,en hebben netjes de volgende maand vogels gekocht en betaald!dus zoals karel vraagt,heb je slechte ervaringen met deze mensen?anders kan je iedereen wel een slechte naam geven die een adres vraagt.
Ik noem per se geen namen omdat indien ik wel reageerde op eerdere Portugese vissers ik daar niks meer van hoorden .
Houd voor mijzelf een zwartboek bij en daar heeft niemand iets mee te maken .
Vorige jaren ook reacties uit Portugal gehad en mijn adres geven doe je pas als er een deal is en niet eerder voorzichtig zijn is zo gek nog niet .
Hier komt ook meerdere keer per jaar 1portugees. Die haald dan wel in dat ene weekend bij verschillende mensen dieren op , en dat gaat dan echt over alle soorten dieren van kip tot kraanvogel .