ik weet wel een combinatie maar wat je daar mee wil kweken om dit te kunnen zeggen en dan nog kan het weer DD enkel factorig grijs groen zijn of DD dubbel factorig grijs groen eigenlijk kun je dit niet zeker weten zonder na kweek!!!en dan nog
maar zoals gezeg leer ik graag want heb weinig ervaring met turqoisine,s
het is zoals ik geschreven heb alle splitten en kans splitten heb ik er maar niet achter gezet want het gaat er om dat je het niet kunt zien .mag niet verwijzen naar de site hier op va waar gewoon vogels word aangeboden via de site ,5 euro is ook erg veel geld voor 50 advertenties snap eigenlijk niet dat ,dat mag.
Eric, hoe ik daar als moderator over denk? Tja, er zijn mensen die het misbruik maken van de "voliere" vinden, maar er zijn -voor zover ik weet- geen regels die het verbieden....
Heb de bewuste advertentie even hier op VA opgezocht. Zag dat er twee telefoonnummers bij vermeld stonden.Ben benieuwd wat de adverteerder je verteld heeft. Kan me namelijk niet voorstellen dat we hier eerst iemand in het verdachtenbankje plaatsen en dan pas uit gaan zoeken hoe het zit. Overigens heb ik uit deze advertentie niet kunnen lezen dat het om onbewezen jonge vogels van 2012 gaat.