ik eb een verschrikkelijke overlast van katten die steeds tegen de kooien aan springen zo dat de vogels de nesten verlaten en niet meer terug gaan broeden iemand een oplossing
ja dat weet ik ook maar me vader heb een ruzie met de buurman dus die laat me vader echt geen schrikdraad op de schutting zetten dan sloop die ouwe buurman het er weer af dus dat schiet niet echt op
Beetje sla olie in een spuitje , En zodra de kat komt lekker nat spuiten. Kan geen kwaad voor de kat. Maar de buurman denkt dan wel anders over een stroom draadje ,Als de kat in huis is geweest over de meubels. haahhaha
Ik was in het voorjaar bij een kweker , die had een bewegingssensor op diverse sproeiers aangesloten.
Zo gauw er iemand in de buurt van de voliere's kwam, begon de sproeier te spuiten.
Dit werkte perfect. Misschien ook iets voor jou.
Ik heb hier zelf weinig last van, ik heb namelijk 2 honden.
we hebben helaas niet allemaal een tuin waar we sproeiers voor nodig hebben en de katten zijn helaas van die wilde die komen enkel als het nacht is overdag zie je ze niet dus kan ze ook niet nat spuiten
Gewoon een goed stroomdraadje over de voliere, werkt uitstekend. (ik woon ook in het buitengebied met zwerfkatten die 's nachts op bezoek komen)
1x in aanraking en ze komen er nooit meer aan.
Gert
een buis nemen waar een kat beetje strak door moet lopen.
je moet een lengte nemen van 1,5 of 2 meter midden in wat lekkers zetten voor de kat en de buis van binnen in smeren met dik zwart vet.
dan de kat lekker bij de mensen naar binnen jippie feest bij de mensen.
dus gewoon de katten binnen houden.