Ik ben sedert een jaar in het bezit van rose kaketoes.Zij hebben een nachthok en tevens een buitenhok Ik vraag me af indien het beter is om ze nu gedurende de winter binnen te laten en ze in hun binnenhok op te sluiten Zijn er ook interesante websites in verband met rose kaketoes Dank bij voorbaat Jacky
Voor de dieren zelf is het misschien wel beter om ze de keus te laten. Ze kunnen heel goed even buiten frisse lucht happen als het vriest. Als ze maar naar binnen kunnen wanneer ze er genoeg van hebben. Het belangrijkste is dat ze uit de wind kunnen zitten en droog.
Bedankt voor jullie reactie Ik had graag ook nog geweten indien de kweekbak voor de rose kaketoes het ganse jaar blijft hangen of op welk tijdstip men dit doet
ik hep ook een koppel en ik laat het helejaar het broedblok er in hangen. als het erg koud word kunnen ze er in gaan. en bij mij slapen ze er s,nachts ook wel in.
Bij mij kunnen mijn Rose's zomer en winter naar buiten.In de winter worden s'avonds de nachthokken gesloten en s'morgens weer geopend. Nestblokken kun je gewoon laten hangen.