Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vogelmarkt antwerpen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vogelmarkt antwerpen
Kievit
Website Member
Posts :110

Website Member
2012-04-14 - 11:48:58 send message to Kievit

hallo

ik las pas over de vogelmarkt in antwerpen, weet dat dit een grote markt is van vroeger uit.
wat is daar nog van over en wat is nog te krijgen of kun je daar aleen maar zieke en slechte dieren kopen (heb ik eens gehoord)

groetem


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2012-04-14 - 11:55:34 send message to tropic

Te "krijgen" is er niets, en wat zou je er gaan doen als je weet dat er alleen maar zieke dieren zijn?laugh :D


Kievit
Website Member
Posts :110

Website Member
2012-04-14 - 14:31:25 send message to Kievit

mijn vraag was meer, is het waar over die zieke dieren.
ja en ik snap dat je het moet kopen,

je krijgt hier wel altijd positieve reacties op dit forum zeg


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-04-14 - 15:35:13 send message to Karel

Het zal lastig zijn om op dit soort vragen een antwoord te krijgen waar je iets aan hebt. De één heeft wellicht slechte ervaringen en de ander heeft er prachtige vogels gekocht.

Het best kun je er zelf gewoon eens gaan kijken om een indruk te krijgen.

Bij twijfel: niet kopen!


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2012-04-14 - 16:12:25 send message to tropic

Op de vogelmarkt in Antwerpen kan je volgens mij niets meer gaan doen. Nergens, zeker deze tijd van het jaar niet, zit nog iets uitzonderlijks, dus ook daar niet.
Over de positieve reakties op dit forum: je moet voor jezelf is nagaan hoe de vraagstelling, en over welk onderwerp ze is. D


Astrid74
Website Member
Posts :52

Website Member
2012-04-15 - 02:46:07 send message to Astrid74

Persoonlijk zou ik er niets kopen, ga liever naar een goede kweker zou ik zeggen.
Maar inderdaad, ga er eens kijken wink ;)


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-04-15 - 08:31:54 send message to eric 008

of juist wel kopen!

ten eerste die vogels worden gekweek door kwekers

ten tweede die ruimen de vogels op die ze niet kunnen gebruiken dus die uit geselecteerd zijn wat ze niet in de stam willen hebben .

ten derde ze kweken voor het overgrote deel voor tt dus juist de vogels die uit geselecteert zijn is het sop van het bad water wat naar de handel gaat

ten vierde niet ieder kweker zit te wachten op zeikers in het hok of mogelijke dieven enz enz

DUS WAAROM ZOUDEN ER OP EEN MARK GEEN GOEDE VOGELS TE KOOP ZIJN .

ten vijfde niet begginnen overziekte,s daar ben je zelf bij en ook bij de kweker thuis kun je zieke vogels kopen voorbeelden genoeg.


DirkD
Website Member
Posts :408

Website Member
2012-04-15 - 09:24:23 send message to DirkD

De vogelmarkt is een gezellige markt maar de dieren of stukken ervan die je er kan terugvinden liggen in koelvakken.

Enkel in de aangrenzende dierenwinkels is er iets te koop. Maar of je dan 70€ wil betalen voor een slecht in de verenzittende Catharina?
Mvg
Dirk


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2012-04-15 - 19:35:53 send message to theelepeltje

Vroeger toen ik nog in de regio woonde kwam ik er regelmatig. Het is nu een jaar of 4/5 geleden dat ik er ben geweest. Er zaten toen altijd volop vogels en die zaten er heus niet allemaal slecht bij.
Genoeg vogels die netjes per koppel of alleen in een kooi zaten, zoals je ook op beurzen ziet. Er waren ook wel verkopers met lopertjes met kanaries en zebravinken enzo, maar dat zegt ook niet alles. Een jaar of 7 geleden zat er nog vaak speciaal spul, zoals allerlei zangvogels, VI eters, ook wel eens zwarte rallen en krokodilwachters gezien daar.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 207 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede