Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelmarkt Vogelweelde voorheen in Meppel nu Zuid Laren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Vogelmarkt Vogelweelde voorheen in Meppel nu Zuid Laren
P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2012-03-03 - 21:17:01 send message to P.Rooth

Hallo allemaal

Vandaag was voor het eerst de markt in de prinsbernardhoeve in Zuid Laren .
Wie zijn er ook geweest en wat was de indruk ?
De mijne is erg positief en op de website van Vogelweelde was al goed uiteen gezet het hoe en wat van deze lokatie .

Ben er geen hufters tegengekomen die zonodig moesten roken en daar werd streng op gelet dat dit ook niet gebeurde .

Zeer verzorgde hal en ruim toegankelijke paden met net eetgelegenheid voor het geval er iemand om zou komen door de rammelhonger

Vogels die ik gezien heb waren van goede kwaliteit .

Is een topmarkt zoals ik het ervaren heb , complimenten voor de vereniging zijn op zijn plaats .

Paul


kornelis
Website Member
Posts :32

Website Member
2012-03-03 - 22:32:01 send message to kornelis

Ben er ook geweest en sluit me voledig bij je aan


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2012-03-03 - 22:59:24 send message to RICHARDVHASSELT

Ja hoor keurig netjes voor elkaar vandaag gewoon perfect petje af voor de vereniging volgende keer ga ik zeker weten weer heen.


De Tol
Website Member
Posts :179

Website Member
2012-03-04 - 08:10:32 send message to De Tol

Ben er ook geweest in een woord perfect
tegen gewone tarieven en niet te vergeten genoeg parkeer plaatsen voor de auto's en vooral niet te vergeten parkeren is GRATIS in plaats zoals bij Zwolle €7.00 in een woord alle lof voor de organisatie Mooi ruim opgezette markt echt de moeite waart om heen te gaan

mvg


yaro
Website Member
Posts :177

Website Member
2012-03-04 - 09:35:29 send message to yaro

het was een mooie markt die gezien de ruimte nog goed kan groeien .
ook de hokken om vogels over te zetten was goed bedacht


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2012-03-04 - 11:48:45 send message to mijnkaketoes.nl

Ook eens goed om te lezen dat alles goed is geregeld.

Complimenten voor de organisatie.
Hopelijk leert Zwolle hier ook weer wat van.

Henk


fiepol
Website Member
Posts :62

Website Member
2012-03-04 - 12:58:44 send message to fiepol

in 1 woord PERFECT
zwolle kan er zeer veel aan leren
de mensen daar zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig wat in zwolle niet kan gezegd worden
is onze 450 km heen en nog eens terug zeker waard
en komen zeker terug de volgende beurs


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2012-03-04 - 15:00:01 send message to RICHARDVHASSELT

Zwolle is ook goed geregeld die mensen doen ook allemaal hun best dat handje vol vrijwilliger s moeten het wel allemaal doen die er lopen en valt niet altijd mee ga daar maar vanuit maar blijf naar beide toe gaan dit was gisteren echt perfect de hal in zwolle is van libema geloof ik dus die regelen het parkeren daar ok ga ik vanuit in zwolle.


lorius
Website Member
Posts :53

Website Member
2012-03-04 - 20:26:34 send message to lorius

Ik ben er ook geweest en moet ook zeggen dat het allemaal keurig geregeld was. Het in en uitrijden van de auto's s'morgens en s'middags was perfect. Breede paden en een mooie middensectie waar informatie te verkrijgen was. Gratis parkeren geeft een extra stimulans om er de volgende keer weer naar toe te gaan. De afstand, voor mij 175 km enkel, was ieder geval voor mij geen enkele belemmering.
Vogelweelde, GOED GEDAAN!


E.bakker
Website Member
Posts :135

Website Member
2012-03-04 - 21:35:10 send message to E.bakker

hoe zaten de vogels er bij?

ook zoals sommige in te kleine kooitjes of werdt er goed op gecontroleerd?


westerhaar
Website Member
Posts :82

Website Member
2012-03-05 - 09:38:49 send message to westerhaar

Ik vind het mooi voor vogelweelde dat het zo goed verlopen is,het is altijd een gok met een nieuwe locatie.het gratis parkeren helpt daar ook bij.want bv Zwolle ben je al 13 euro kwijt voor je een vogel hebt gezien.angry
kan zuidlaren zwolle overtreffen als markt in de toekomst??????


gravaka
Website Member
Posts :283

Website Member
2012-03-05 - 15:55:57 send message to gravaka

ben dit x alleen in zwolle geweest en was alleen al 14 euro kwijt voor parkeren en toegang tot de hallen.je mocht blij zijn dat je om 9 uur nog een plekje voor de auto kon vinden en daarna nog eens een half uur in de rij staan voor je binnen was, ben je binnen is hal 2 amper voor de helft gevuld!

zo te lezen had ik miss beter naar zuidlaren gekunt wink :)super dat het daar goed geregeld was allemaal!


aschwin
Website Member
Posts :26

Website Member
2012-03-05 - 16:42:59 send message to aschwin

Ik ben in Zwolle en Zuidlaren geweest en beide markten waren goed geregeld. Om nu de markt in Zwolle af te gaan lopen kraken ivm de parkeerkosten is naar mijn idee onterecht.Denk dat de meeste liefhebbers met meer dan 1 persoon in de auto zitten en een beetje collega verdeeld de parkeerkosten onder elkaar en dan valt het nog wel mee. Verder kun je Zuidlaren op dit moment niet vergelijken met Zwolle is mijn idee. De Zwolse markt is gewoon groter en ruimer opgezet dan Zuidlaren afgelopen weekend was. Er komt daar dus veel meer bij kijken om alles goed te laten verlopen.


Ferdinand98
Website Member
Posts :19

Website Member
2012-03-05 - 17:25:50 send message to Ferdinand98

ben ook naar beide markten geweest, maar zwolle is meestal wel top, maar deze eerste vogelmarkt in zuidlaren was echt super geregeld, complimenten voor de verenging.


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2012-03-05 - 19:06:37 send message to Ramon

De accomodatie in Zuidlaren is goed, maar meer dan een sporthal vol, was het niet. Je kunt deze markt qua grootte absoluut niet vergelijken met Zwolle, waar veel meer aanbod en bezoekers komen. Zuidlaren is zelfs nog niet wat Meppel was.


Schippie
Website Member
Posts :2

Website Member
2012-03-07 - 09:43:20 send message to Schippie

Ramon,
Zuidlaren was wel degelijk zo groot als Meppel! Doordat het zo ruim was opgezet leek het misschien anders. Het aantal meters aan planken was meer dan in Meppel en zeker als Staphorst. De ruimte die we tussen de rijen hebben gelaten, zijn ook nog nooit zo ruim geweest, dus hoezo sporthal.
Commentaar en opbouwende kritiek is van harte welkom, maar blijf dan wel redelijk!!

Met vriendelijke groet,
Cor Schipstra
Vogelweelde Meppel eo



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 208 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede