Prachtige pale fallow Eric, alleen bij het witte jong moet er nog een extra mutant inzitten naast ino (en misschien pale fallow maar die muatie is indien aanwezig niet zichtbaar door de ino) aangezien we ook een reductie in de hoeveelheid psittacine zien.
dat er iets psittacine is dat klop maar er zit een mega verschil in hoe het had moeten zijn.
de reductie is goed zichtbaar daarom had ik een normale ino tevens een zusje er bij geplaats.
wat de pale fallow betreft is de eumelanine normaal bruin alleen bij een ashen en brons fallow hebben we toch grijs tinten. maar het is nog jong dus maar even kijken hoe het verder in de veren komt.
m.v.g eric
dat zal wel komen door dat ik niet kweek naar de rastandaard want dan word er veel sop met het badwater weg gedaan naar de handel omdat er een veertje anders zit als er gevraagd word Aad.
hoi aad
dat het op stok zit zeker.
nu nog uitvogelen waardoor de reductie in psittacine door is veroorzaakt
groeistooring!
het vele blauw bezit van de moeder !
of zit er iets van aqua bij !
ik durf het niet te zeggen .maar wel dat het een mooie verschijning is in het hok vooral nu het begint te vliegen en op stok zit. m.v.g eric
Hoe ziet de vader er eigenlijk uit ?
En eigelijk ben ik ook benieuwd naar het nestmaatje, de pale falow?
Het jong van de foto, kan dit ook soms overgoten zijn ? Of sla ik dan de plank volledig mis ?