Ik heb problemen om op de site te komen de laatste dagen,dan staat er pagina niet gevonden.
als ik de pc net opstart pakt hij vogelarena wel,maar sluit ik internet explorer en ik wil daarna weer op de site staat dus het bericht dat de webpagina niet kan worden gevonden,de rest van mijn vaste site's doen het perfect.
Ja zo heb ik een porobleem met inloggen wachtwoord kwijt vakje wachtwoord vergeten /kwijt typ hier gebruikersnaam in een vakje wachtwoord word toegezonden maar er komt niks.
Bij mij word de boel reglmatig opgeschoond dus lijkt mij geen probleen ik had het wachtwoord op een briefje tijdelijk opgeschreven maar de hond heeft het opgegeten helaas ik weet het echt niet meer.
Hier nergens last van en als je via de i-phone of een andere computer er wel op komt ligt het dus duidelijk aan je eigen computer(instellingen) en NIET aan VA.
Ook via een andere computer lukt dat niet en ook niet via de telefoon het is gewoon het wachtwoord dat ik kwijt ben verder,geen enkel probleem met vogelarena helemaal niks nooit een probleem mee gehad verder.