Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > halsband oplichers Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2011-12-27 - 11:03:36 send message to denegon

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

mp = marktplaats. onder de kop waar je zelf de advertentie hebt gezien een advertentie plaatsen met de waarschuwing. dan lezen meerdere mensen het zonder dat je er berichten op terug krijgt echter ze zijn wel gewaarschuwd.
groetjes egon.
Ps ik ben het helemaal met karel eens. als je een verhaal niet van 2 kanten kunt horen dan kun je er ook geen namen bij vernoemen.
ik zelf heb dit ook al 2 keer mee gemaakt. 1 keer bij endoscopisch sexen en 1 keer bij DNA sexen. het zou een man zijn voor de papieren en ik had 2 poppen verkocht.
bij 1 koppel heb ik wel toen de vogels terug genomen met als nadeel dat ik ze weer 3 mnd in karantaine heb gezet i.v.m. besmetting.
de andere vogels wilde de koper gewoon houden.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2011-12-28 - 19:30:45 send message to Wickingh

Als je een dergelijk niet door jezelf gemaakt fout toch wel wilt oplossen is er niets aan de hand lijkt mij Egon.
Kwalijker is als je dan als verkoper niet thuis geeft terwijl jij een "produkt" verkoopt met andere kenmerken dan voorgespiegeld.
Meestal zijn het vaak dezelfde verkopers waarbij dit soort "fouten" voorkomen en dan niet thuis geven , dan gaat het in mijn ogen van een fout over op oplichting.

Overigens MP verwijdert ook advertenties waarbij zulke praktijken aan de kaak worden gesteld , zeker als het om D te A of juister D te I gaat.
Deze oplichter is immers een goede sponsor van Mp,

mvg Frank


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2011-12-29 - 22:09:51 send message to denegon

uiteraard moet ik je gelijk geven frank als het om een herhaaldelijke gevallen gaat is dit een kwalijke zaak. ik kan mij echter wel voorstellen dat iemand in goed geweten een vogel aflevert met een sexpapier dat volgens hem in orde is er moeite mee heeft als er na anderhalf tot twee jaar iemand komt die iets anders aan toont dan hij zelf heeft verwacht.
komt men echter met nette bewijzen dan moet er wel in een goede oplossing gezocht worden en is niets doen geen optie.
groetjes egon


karel47
Website Member
Posts :5

Website Member
2011-12-29 - 23:12:45 send message to karel47

hallo egon
ik weet niet wie je bent maar ik had de vogel overjarig gekocht dus ik snap niet dat jij
kan vertellen dat ik de vogel 1,5 to 2 jaar heb
omdat de vogel naar het broed seizoen pas 2 jaar is geworden toen kon ik pas goed zien dat het een man was en ik had een pop gekocht niet een man
afz:karel


karel47
Website Member
Posts :5

Website Member
2011-12-29 - 23:16:27 send message to karel47

hallo
ik bedoelde denegon
en ik moet ernog iets bij vertellen
ik heb er toch ook een sex papier bij
ik hen hun ook om een oplossing gevraagt
maar ze werken echt niet mee
afz:karel


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-30 - 08:34:52 send message to mijnkaketoes.nl

Vraag of de andere partij hier ook wil reageren



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 240 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede