Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > geslacht bepalen bij een lutino elegant. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


Neophemagek
Website Member
Posts :204

Website Member
2011-09-17 - 21:39:59 send message to Neophemagek

Eric
Mijn eerste elegant bleek inderdaad een bastaard te wezen.
Ik schaam me daar helemaal niets voor om dat te vertellen, vandaar dat jij het ook weet.
Maar gelukkig heb ik veel geleerd met die vogel waar ik op moet letten.
Kleur van het dek, het blauw in de vleugel, de plaats van het voorhoofd bandje enz enz.
Ik kan je ook vertellen dat die vogel trouwens onvruchtbaar was, want ik heb er het eerste jaar mee gekweekt omdat ik niet wist dat het een bastaard was, maar gelukkig heb ik de afgelopen jaren veel geleerd.
Dat en intensieve spot laat zien dat een vogel goed vruchtbaar is klopt, maar dat komt alleen maar omdat hij dan goed in conditie zit.
Voor de rest van de lariekoek in je bericht zal ik maar gewoon negeren.
Het ga je goed vriend, maar van mij geen reactie meer naar jou toe.wink ;)


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-17 - 21:56:51 send message to eric 008

lig ik niet wakker van frans en vooral niet na van de week dat je uit naam van een vereniging om maatregel vraag want dan ben je een ..... nee geen kliko m.v.g je grote vriend


edou
Website Member
Posts :159

Website Member
2011-09-17 - 21:59:48 send message to edou

@frans,

begrijp ik het nou goed, dat een vogel met een meer intensieve spot, vruchtbaarder zou zijn, als een met een minder intensieve spot??


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-17 - 22:12:14 send message to eric 008

de grote van de spot edou is van belang dat het intensiever word tijdens de paring is normaal is bij elke man die een pop het hof moet maken.kun je heel goed zien bij blauwvleugels .verward dit niet met de selectie kweek van oranjebuik elegante weet niet of hier trouwens de naam wel goed opschrijf moet eigenlijk ook OB,ELEGANT ZIJN DENK IK happy :)


edou
Website Member
Posts :159

Website Member
2011-09-17 - 22:18:19 send message to edou

dat klopt eric, maar volgens mij heeft dat te maken met het hof maken van de pop , en niet met de vruchtbaarheid


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-09-17 - 22:30:03 send message to eric 008

hoi edou toch is dit wel waar ik keek er dertig jaar gelenden al naar en het kwam ook vaak tot uiting in nest grote,s en bevruchte eieren maar het is maar waar je op let met kweken .wat ik wel vreemd vind is dat het altijd als onzin is afgedaan en het is mijn nooit opgevallen want ik heb het er in verschillende topic,s over gehad zelf op de eerste studiedag in ijsselmuiden .en nu word ik eigenlijk geciteerd laugh :D



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 158 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede