Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Van Meegen overleden NOP Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Van Meegen overleden NOP
Strigiformes
Website Member
Posts :149

Website Member
2011-08-24 - 11:28:06 send message to Strigiformes

Oprichter en directeur Van Meegen van Papegaaienpark Oerle dood
Laatst gewijzigd: woensdag 24 augustus 2011 - 10:14 | Auteur: Hans Janssen
OERLE - Tonnie van Meegen, initiatiefnemer en directeur van het papegaaienpark in Oerle, is overleden. Hij kreeg enkele maanden geleden te horen dat hij ongeneeslijk was.

Van Meegen overleed dinsdagavond in zijn huis, dat op het park staat. Hij is 58 jaar geworden.

Begin opvang
Van Meegen was meubelrestaurateur van beroep en begon ooit in Geldrop met de opvang van papegaaien. Na de aankoop van een stuk grond in Oerle zette hij het Nationaal Opvangcentrum Papegaaien op in dit dorp.

Verhuizing
Tot vorige week heeft Van Meegen met het bestuur van zijn organisatie en recreatiemaatschappij Libéma gesproken over de verhuizing van het park naar Dierenrijk Europa in Mierlo. Deze plannen werden in mei bekend.

"Hij stond ermee op
"Tonnie stond met zijn papegaaien op en ging ermee naar bed," aldus Peter van de Baar. Hij is voorzitter van de Raad van Toezicht van het Nationaal Opvangcentrum Papegaaien. Van der Baar noemt het overlijden "een groot verlies". Tonnie was een man die het park droeg, de man met de ideeën. Als bestuur gaan we nu verder werken aan de verhuizing."

Dicht
Het Papegaaienpark aan de Wintelresedijk is woensdag de gehele dag gesloten.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/160243592/Oprichter+en+directeur+Van+Meegen+van+Papegaaienpark+Oerle+dood.aspx


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-08-24 - 13:08:07 send message to Karel

Een zeer droevig bericht. Ik heb Tonnie leren kennen als een gezellige man, waarmee je uren over vogels kon praten en die terecht trots was op zijn park en wat hij had bereikt.

We hadden nog een lopende afspraak om samen de collectie eens door te lopen, "zodra mijn been het weer doet". Helaas heeft dit niet meer mogen gebeuren.

Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte met dit enorme verlies.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-08-24 - 16:11:48 send message to Ton Koek

Ook vanuit de kop van Noord-Holland veel sterkte voor de nabestaanden, medewerkens en bekenden.


BONTEBOER
Oud Lid
Posts :183

Oud Lid
2011-08-24 - 22:46:18 send message to BONTEBOER

Wij wens zijn familie , vrienden , medewerkens veel sterkte met dit enorme verlies.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 105 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede