vandaag roodstaart gaan halen beestje was alleen na zoveel jaar een partner te hebben partner dood beestje zat enige tijd alleen van de stress haar pluimtjes uitgetroken ( halve kip nu)hihi
was een pop heb mannetje bij gezet die zijn pop kwijt was en ook al tijdje alleen zat dus nieuw samengesteld koppel altijd afwachten of ze elkaar wel mogen zaten nog geen 2 minuten samen of ze zatten al tegen elkaar aan en met de bekjes in elkaar (voedergedrag) wijken van elkaars zijden niet is dit niet mooi ? wat een geluk dat ik heb hopen dat het zo blijft dolgelukkig
deze moregn ronde gedaan en bij nieuw koppeltje geweest dicht bij elkaar en zeer mooi aan het fluiten en bekjes constant in een mooi echt waar
dat het zo klikt ik hoop dat de pop haar pluimpjes niet meer zal uitrekken en dat ze van kip terug naar vogel gaat
@ruben ja dat zou wel mooi zijn moesten ze rap een nestje hebben maar eerst en vooral ben ik echt blij dat het klikt en hoop echt datde pop terug haar pluimen krijgt want is toch maar raar zich hoor