hoi allemaal,
ik post hier een nieuw onderwerp omdat ik meer en meer de kriebels krijg '' mijn droom'' de zwarte roodstaart kakatoe zijn er zo nog mensen met verlangen naar hun droomvogel gelijk welke soort en zijn er mensen met nuttige adres voor mijn droom vogel ik denk er meer en meer aan maar het kosten plaatje is ook een struikelblokje en hoe is de ervaring met zo een kakatoe?
Helaas zijn droomvogels meestal dure vogels...
je kan jezelf moeilijk op zebravinkjes laten richten.
ligt meer aan de vogels die je wilt houden,
mijn droom vogel verschilt ook telkens.
de ene keer dit de andere keer zo
ik weet dat mijn droom vogel veel geld kost en niet simpel teverkrijgen is ten eerste kost veel veel geld en dan cites er zijn zelf kweek programmas van schijnt dus niet simpel om te kunnen mogen houden heb ookergens gezien 12000
eerst zien dan geloven ik denk dat het eenpakje meer is ik vind weldat er mooie exeplaren zijn opgenoemt
Wellicht al eerder Daniel. Men verwacht binnen vier jaar een mammoet te "maken". Daarna moet een paradijsparkiet dus geen enkel probleem zijn. Al wat je nodig hebt is wat ingevroren exemplaren.
We zullen zien hans. Er moeten genoeg exemplaren zijn. Dan mag hun DNA niet teveel beschadigd zijn. Een verwante soort om de eicel in te brengen is beschikbaar (2 soorten zelfs in dit geval), al weet ik niet of de technieken die voor zoogdieren zijn ontwikkeld ook werken voor vogels.
En dan zijn er voor mammoeten nog wel wat andere problemen (habitat bijvoorbeeld). We zullen zien.
kennelijk heeft iedereen wel wat dromen natuurlijk zijn mijn vogels die nu in mijn bezit zijn ook mijn droom vogels hoor weet eigenlijk iemand ofhet makelijk is om aan een zwarteroodstaart kakatoe te geraken is zoals eerder vermeld cites enzo...