en wat dacht je van deze doorgedraaide ..#*&^%$#@! Wat een idioot zeg, hoop dat die héééél snel gepakt wordt, en in de bajes alleen maar sponsjes op zijn menu staan.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/357275
LOPIK - In Lopik is een dierenbeul actief. In de omgeving van de Vrijheidslaan en de Landscheiding zijn stukken gebakken spons gevonden.
Door de vetlucht lijkt gebakken spons net vlees en dat trekt honden of katten. De gezondheidsrisico's zijn groot, omdat gebakken spons flink uitzet in de maag van het dier.
De politie onderzoekt wie de stukken gebakken spons heeft neergelegd.
Zie ook:
- Politie zoekt getuigen van Lopikse dierenbeul
reageer op dit artikel | print artikel
Laatste update: dinsdag 3 mei 2011 18:20 uur
1594x getoond | © RTV Utrecht
Reacties van lezers op dit bericht
Dat de politie hem eerder mag vinden ....
bos uit Utrecht | 03-05-2011 13:24
wat een leuke reacties,ik ben het er helemaal mee eens .wie niet?laten de dader(s) maar in de bak zitten met water en spons
malta uit Nieuwegein | 02-05-2011 22:42
Als ik hem in me handen krijg zal ik eens kijken of die het ook zo lekker vind. Lelijke dierenbeul
dierenvriend uit Lopik | 02-05-2011 20:01
hier in IJselstein bij de C1000 Achterveld hing vorige week nog een papier van iemand dat men langs de Wetering hier ook sponzen heeft gevonden. ik heb begrepen 2 vuilinszakken vol.
Hanny uit IJsselstein | 02-05-2011 17:05
Wat een zieke/zielige mensen heb je toch zeg, gebakken spons neer leggen! Waarom doet iemand zoiets? Als je er van baalt dat honden en katten overal poepen dan moet je hun baasjes erop aan spreken maar niet zoiets achterlijks doen!
Marcel uit Woerden | 02-05-2011 16:47
Werkelijk waar... Wat bezielt zo iemand? Doelbewust dit soort dingen doen.. Iets met hoogste boom....
Alex uit Utrecht | 02-05-2011 16:32
wat een schoft(en).wie doet nu zoiets?hoop dat ze de dader(s) achterhalen en keihard straffen, boete en opsluiten en alleen gebakken spons laten eten. wat een etter(s)
moeder uit Werkhoven | 02-05-2011 15:36
Foto: Nico1959, Flickr
leeg
LOPIK - Hondenbezitters in Lopik zijn nog steeds geschokt na de vondst van gebakken stukken spons in de wijk.
Door de vetlucht die aan de sponzen hangt eten veel dieren de stukken op. Dat maakt de honden erg ziek en kan zelfs leiden tot de dood van de huisdieren.
De politie heeft geen idee wie de gebakken stukken spons heeft verspreid maar vraagt inwoners uit te kijken naar nieuwe sponzen en die meteen naar het politiebureau te brengen.
Politie zoekt getuigen van Lopikse dierenbeul
Zie ook:
- Dierenbeul Lopik verspreidt fopvlees
reageer op dit artikel | print artikel
199x getoond | © RTV Utrecht