joepie hij is weer thuis hij is net door de dierenabulans gebracht hij ziet er goed uit alleen erg van slag maar blij om thuis tezijn en ik ook hellemaal door het dolle heen groetjes ens en sjaakie
je het is hier echt hepie home hij zit lekker te eten en wil ze water gevoer hebben echt lief ben zelf hellemaal in de wolken maar zonder de steun van jullie hier had ik de hoop op gegeven en een lekker borel mijn dag kan niet meer stuk groetjes ens en sjaakie
nee echt dit wil ik nooit meer mee maken poe wat had ik verdriet zeg zo en hij dansjaak is nog helemaal van slag ach mij knullie toch.heb echt geluk gehad.
Jij bent klein en ik beloof dat ik je zal verzorgen. Vanaf nu voel je je veilig en geborgen. Natuurlijk zou ik best nog wel een keer een fout gaan maken. Maar dat zegt niet dat ik mijn liefde zal staken. Ik geef je een schone kooi, water en wat zaad. Jij blijft gewoon mijn vogel maar vooral mijn grootste maat!
Ben blij dat jij je maat weer hebt gevonden! Erwin
ja dit laatste slaat echt op mij zo als je dat neer heb gezet.en ja heerlijk geslapen ,sjaak ook.heb donderdag om 10 uur een afspraak bij f.feld even om hem na tekijken heb frank zelf even gesproken hij was ook blij hij kent sjaak ook al van af 9 weken .sjaak eet en drinkt maar is wel erg stil en durf ze kooi niet uit ik laat hem alles op zijn gangetje te doen zo dat ie op een rustige mannier bij komt hij maakt nu alleen een zacht baby geluitje net als toen ik hem kreeg. de mevrouw die hem gevonden heeft is nog even langs geweest om tekijken naar sjaak wand ze maakt zich best wel een beetje zorgen om hem,ze zij ook als sjaak geen baasje had dat ze hem dan erg graag wou hebben hij was zo lief op kantoor in het ziekenhuis lekker koekies eten. groetjes ens en sjaakie