Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Help stichting papegaaienhulp aan € 5000,- Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Help stichting papegaaienhulp aan € 5000,-
Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2011-03-05 - 20:08:40 send message to Antonia

Met toestemming gekopieerd van een ander forum wink ;)


Op Vrijdag 11 Maart wordt door de vriendenloterij een belactie georganiseerd.
Hier doen verschillende goede doelen aan mee, waaronder dus Stichting Papegaaienhulp.

Het is hier de bedoeling dat wij mensen gaan bellen, om loten te verkopen. Wij willen niet een telefoonboek
oid gaan afbellen, want dat gaat toch niet werken. Daarom zijn we nu van tevoren bezig zoveel mogelijk
telefoonnummer te verzamelen van mensen die de stichting een warm hart toedragen.

Je wordt dan gebeld met de vraag of je 1 of meerdere loten voor de vriendenloterij wilt kopen. 1 lot kost
€7,50. De helft van de opbrengst van dit lot ontvangen wij. Daarnaast kunnen we nog extra bonussen ontvangen,
per 50 verkocht loten ontvangen wij €250,-.

Ook zijn er 'hoofdprijzen' te winnen. Het goede doel dat dat de meeste loten verkoopt, ontvangt € 5.000,-,
de 2e plaats € 3.000,- en de derde plaats ontvangt € 2.000,-.

Als we het een beetje goed doen, kunnen we op deze manier dus een leuke zakcentje verdienen voor de opbouw van de nieuwe locatie!

Wie willen hun telefoonnummers geven? Als jullie meer informatie willen, of nog twijfelen, mogen jullie je telefoonnummer
ook gewoon afgeven. Je zal dan wel gebeld worden, maar we dwingen jullie tot niks! En we zijn ook niet van
de 'overhaal-praktijken'. We zullen het je gewoon vragen. Zeg je nee, dan is het nee.

Voor de mensen die de stichting graag een handje willen helpen, telefoonnummers mogen via een PM
naar mij gestuurd worden.

Alvast bedankt! Ook namens de papegaaien!



Voor de mensen die de stichting niet kennen: http://www.papegaaienhulp.nl

[Als er nog mensen op andere fora zitten, misschien zouden jullie dit willen kopiëren?,
mijn mailadres mag dan wel vermeld worden: Loraine__@live.nl.]





RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-03-06 - 19:36:19 send message to RICHARDVHASSELT

En dan over een paar weken zeker in de uitzending bij tros opgelicht met z n allen zoals zo vaak voorkomt.


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2011-03-06 - 20:38:05 send message to Antonia

Heel toevallig ken ik deze stichting.
Het is kleinschalig en anders dan bijv NOP.
Zelf heb ik er twee vogels gebracht en heb er vertrouwen in dat ze goed zitten, heb ook nog geregeld contact over de vogels en ben nog op bezoek geweest.
Als het blijft zoals het nu is is het ok happy :)


Ruben31
Website Member
Posts :791

Website Member
2011-03-06 - 20:58:57 send message to Ruben31

Ik heb zojuist 150 euro gestort.

Suc6!!!


Papegaaienhulp
Website Member
Posts :63

Website Member
2011-03-11 - 17:17:32 send message to Papegaaienhulp

Hartelijk dank voor het plaatsen van de oproep hier Antonia, ik zag het nu pas.

Helaas hebben we ondanks alle positieve reacties op alle papegaaienfora nog niet één reactie gekregen van iemand die wel een Vriendenlot wil kopen.

Nu hebben we wel een flinke lijst van donateurs, vrienden en fans om te bellen dus we zullen vast wel wat verkopen maar als er hier nog mensen zijn die willen meedoen (of die al meedoen aan de vrienden/Bingo sponsorloterij en die ons de bijdrage gunnen ipv dat het in de algemene pot terechtkomt)dan horen we dat graag natuurlijk. Het zou jammer zijn als de hoofdprijs van 5000,- naar een wandelclub zou gaan bijvoorbeeld.

Mailen van uw telefoonnummer kan nog tot vanavond 19.00 uur naar info@papegaaienhulp.nl maar u mag natuurlijk ook bellen naar 06-28910697. Uiteraard maakt u zelf ook kans op prijzen tot 100.000,- (en kunt u 5 vrienden aanwijzen die hetzelfde winnen) en wij kunnen de opbrengst van de loten (de helft gaat naar Stichting Papegaaienhulp) goed gebruiken voor onze aanstaande verhuizing. Deelnemers krijgen een gratis rondleiding langs onze vogels.

Bij voorbaat dank,

Michel van der Plas
Stichting Papegaaienhulp


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-03-11 - 18:20:19 send message to mijnkaketoes.nl

Nou de eerste 150 euro heb je al te pakken, tenminste als die Ruben van de worp
een man van zijn woord is.

Henk


Papegaaienhulp
Website Member
Posts :63

Website Member
2011-03-11 - 18:35:13 send message to Papegaaienhulp

Helaas nog niet ontvangen, mogelijk naar de verkeerde opvang overgemaakt?


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2011-03-13 - 22:18:55 send message to Antonia

Jammer hoor, had het op 3 forums neergezet dus had wel gedacht dat jullie wat loten hadden kunnen verkopen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 192 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede