2 nachten voor bij en mijn sjaak is nog ergens buiten heb al weer alles af gebeld in de hoop dat ie toch nog gevonden is maar nee sjaak is nog ergen in de wijk groetjes ens
Sjaak zal nu wel honger beginnen te krijgen denk ik. Als hij niets heeft kunnen vinden in de natuur! Gezien de afstand welke Sjaak heeft afgelegd in de eerste dagen mag je volgens mij wel ervan uit gaan dat hij nog in de buurt is! Ik blijf er goede hoop in houden dat je hem vandaag of morgen terug hebt!
Na een dag of 2 a 3 vliegen ze meestal ineens bij iemand naar binnen of zelfs gewoon op de schouder. Als die mensen weten dat hij van jou is.........komt het vast wel goed.
ben net weer thuis heb van af sóchtens vroeg gezocht maar niks meer heb me hoop op een vinder gezet wand ik ben hellemaal op ga even rusten en dan weer verder ik geef de hoop niet op wand als er 1 op deze wereld is de van hem hou ben ik dat .en tof dat iedereen zo mee leeft wand het geeft mij hoop groet ens
Wij hebben het zelfder aan de hand gehad vorig jaar met een grijze roodstaart. EN ik kan je je gevoel heel goed voorstellen het is bij ons midden in de winter gebeurt het was toen rond de 3 graden. Na 2 dagen is die bij iemand aangevlogen op het balkon hij had waarschijnlijk honger. Via de dierenambulance die we hadden ingeschakeld is die weer terug gekomen bij ons. Ik hoop als je dit verhaal leest weer wat meer hoop hebt. Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte.
de derde nacht is voor bij,zit er nu hellemaal door heen gisteren heeft het hier gewaait ben in alle staten.mag ik de perzoon aansprakelijk stelen die hem heeft geknipt
Ga anders een gewoon rondwandelen zonder echt op zoek te gaan, gewoon hoofdleegmaken en jezelf ontspannen, wie weet verzin je dan iets wat je nu over het hoofdziet.