Wij zijn bezig met een voedselenquĂȘte bij parkieten- en papegaaienkwekers. Mocht je zin hebben daar aan mee te werken, dan kan je een digitale versie aanvragen op anderstaand emailadres. Stuur dan maar het ingevulde terug naar hetzelfde adres.
Met dank voor je medewerking
Begin jaren'90 deed ik dat voor de zebravinkenkwekers.
Dit is geen studieobject voor voor een of andere instelling, gewoon een voorstel van mij op het parkieten- en papegaaienforum en de Parkietenfederatie uit België. Doel: in kaart brengen wat men zoal aan zijn vogels voorschotelt. Dit plichtsgetrouw in kaart brengen om aldus nieuwe en/of jonge liefhebbers van dienst te kunnen zijn. Dit om onze hobby niet te laten doodbloeden als de senioren afhaken. Niks wordt gepromoot of wat dan ook. Gewoon vaststellen, verwerken en uitbrengen aan al wie meewerkte.
Ik hoop dat ik je hiermee van dienst was.
Ik ken Gerrit persoonlijk en heb de enquete van vele jaren geleden over de voeding van zebravinken gezien, en ik moet zeggen dat het mooi uitgewerkt en degelijk verwerkt is. Echt iets waaruit soms verrassende dingen naar voren komen en waar we uit kunnen leren.
Daarom eigenlijk spijtig (en ook verrassend) dat maar een paar mensen meedoen tot nu toe; het neemt nochtans maar 5 minuutjes van uw tijd om in te vullen. Nog kandidaten .... ?
het is helaas niet toegestaan om een algemene link naar een concurrerende site te plaatsen.
Wel kan een directe link naar het artikel geplaatst worden of het artikel kan hier overgenomen worden.
Zo is het door het management van VogelArena bepaalt.
Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast