Hallo mensen,
Is het mogelijk een grijze roodstaart te plaatsen bij een groepje bonte boeren?
Ze zitten buiten in een volière van 5x4m met nachthok eraan. Het grijsje zit binnen, ik snap dat het nu nog niet kan vanwege de kou maar we bekijken de mogelijkheden voor straks omdat dit grijsje binnen te veel geluid maakt. Ook denken we dat hij gelukkig is met meer ruimte en mogelijkheden om geluiden te maken.
Hoor graag van jullie.
Eline
Ikzelf heb totaal geen ervaring met deze soorten, maar ik weet wel dat ze in het N.O.P. bij elkaar zitten, echter zitten deze wel in belachelijk grote volières. Maar in Plantaria zaten ze ook samen in kleinere volières, ik schat zo'n 10 bij 5 meter als niet kleiner.
Maar misschien dat ze, ze hier ook alleen maar bij elkaar zetten buiten de kweek?
even een vraagje eline1987 uit hoeveel bonteboertje bestaat de groep en hoe oud zijn deze?
ik ken wel iemand die een grijze bij bontboertjes in heeft zitten maar de bontboertjes en grijze zijn allemaal met de hand groot gebracht en deze mensen blijven de vogels aandacht geven
en de voliere van hun is 6 bij 5 meter en er zitten 4 bontboertjes in en 1 grijze
Hallo,
Ik heb 5 bonte boeren waar in de toekomst nog 1 bijkomt. Ze zitten in verschillende leeftijdscategorien. De jongste is 4 en de oudste bijna 25!
We zitten er nu toch aan te denken om een nieuwe voliere te bouwen en dan er een grijsje bij nemen zodat ze met zijn 2en zitten.
dat lijkt me ook het beste (om een andere ren te bouwen)want als de bontboertjes broeds worden dan kan het zijn dat ze de grijze aanvallen
alleen heb ik zelf geen ervaring met in het colonie broeden met bontboertjes
ik heb zelf ook bontboertjes alleen heb ik ze zelf per koppel apart zitten