Wij zijn in de gelegenheid om petjes, t-shirts en bodywarmers te laten maken met logo's enzovoort. Nu leek het ons leuk om een Petje of t-shirt te maken met het logo van vogelarena.
De kosten voor een dergelijk petje komen rond de 9 € inkoop. Verkoop zou dan ongeveer rond de 12,50 € zijn inclusief verzendkosten. Voor een t-schirt zou dit ongeveer 15 € zijn incl. verzendkosten. Zijn er mensen die hier eventueel interesse in hebben?
Eentueel zou de verkoop gekoppeld kunnen worden aan een actie voor een goed doel. (uiteraard een goed doel voor vogels)
Mijn persoonlijke gedachte ging idd als eerst naar het N.O.P. Natuurlijk heeft zoiets alleen zin als we met een hele grote groep mensen geld inzamelen. Niet perse met verkoop van reclame materiaal! we kunnen misschien wel iets bedenken met z'n allen waarmee we een leuk bedrag kunnen sparen en dat dan als site(s) aanbieden.
Misschien kunnen we ook wel een paar voeder fabrikanten of leveranciers zo ver krijgen dat ook zij een bijdrage doen? Of ben ik nu te veel aan het dromen????
Wel jammer dat je niet op dit idee gekomen bent voor de zomer want dan zouden we die petjes en t-shirts met samenwerking van enkele dieren en vogelparken kunnen verkocht hebben. Als het voor een goed doel is kunnen ze niet weigeren zeker niet als hun naam op internet rond gaat <--> extra reclame nl.
De vraag is nu gesteld omdat we eerst proberen inzicht te krijgen in hoe veel mensen een dergelijk petje of shirt zou kopen. Tenslotte heeft het maar heel weinig zin als er maar een paar mensen zijn die geintereseerd zouden zijn.
Een tweede idee die ik hiervoor heb is dat ieder lid van vogelarena foto's maakt van zijn of haar vogels en die geeft aan ons met de benaming van de soort. Wij kunnen dan van al deze foto's een cd of dvd maken en die vervolgens te koop aanbieden bij dierenwinkels, parken en op Internet. De winst kan dan vervolgens geschonken worden aan een goed doel (wat met vogels te maken heeft) Als we dat elk jaar zouden doen dan kunnen we elke keer een ander doel kunnen kiezen.
Natuurlijk is het leuk als jullie ook zelf ideen hebben en die met ons willen delen. Uiteindelijk kunnen we zo misschien samen een leuk idee uitwerken en zo een steentje bijdragen aan een goed doel.