Hallo
Is niet negatief bedoeld .
Maar als je echt veel interresse hebt in birdkeeping of het de south african way is of the Aussie way maakt niet uit
Heb 1 deel van Wildsouth uit New Zealand en ben er helemaal weg van is me toch een mooie dvd dan kan ik me niet indenken wat er mis zou zijn met het gevraagde kan niet anders dan adembenemd mooi zijn
Komt ook niet op MP of welke site dan ook te koop te staan wil ik niet kwijt .
Met die gedachte reageerde ik op de gestelde vraag maar dat er heel weinig respons op komt van mensen die die dvd wel aangeschaft hebben is erg vreemd te noemen .
Zou zeggen koop zo'n dvd desnoods samen met vogelvrienden die dezelfde interresse hebben kan die rouleren valt de dvd tegen kan je die altijd weer verkopen op de arena of andere site .
Bedankt Daniel maar ik heb dus geen creditkaart.
Is er anders nog iemand die een mogelijkheid weet. Het gaat om een DVD over Lories Figparrots en Hanging parrots.
Fokke,
Ik wil gerust de dvd voor je bestellen in australie, echter je moet me wel de garantie geven dat je de dvd + alle kosten voor je rekening neemt. DVD kost ong 26 euro omgerekend en daar komen nog verzendkosten en shippingkosten bij. Komt bij elkaar ong. neer op 35 euro.
Paul bedoel jij de site van Birdkeeper of die van J en J Boekhandel. Bij de laatste staat de DVD die ik graag wil hebben (Lories, Fig parrots en Hanging parrots) niet op de lijst en ze zijn ook niet bereid om hem voor mij te bestellen.
Ondertussen heeft de Hr. Hoogervorst zich bereid verklaart om hem voor mij te bestellen.