Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Zwolle februari 2011 Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-02-20 - 19:32:13 send message to mijnkaketoes.nl

Daar sluit ik me bij aan. Nu nog een verbeterpunt, namelijk toegangskaarten via internet laten bestellen en men is er.



robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2011-02-20 - 19:33:33 send message to robbunschoten

alles was goed maar als je vogels wilt kopen dan ga je toch naar de liefhebberskant geen probleem ben voor het eerst na 15 jaar weer geweest is me goed bevallen , en zeuren heb je toch altijd wel .


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-02-20 - 19:50:16 send message to RICHARDVHASSELT

Is er nu een verschil tussen de liefhebbers kan en de andere kant ? ze zeggen altijd handelaren voorin en liefhebbers achter het gordijn ik ben ook liefhebber en sta netjes op gereserveerde plaats achter het gordijn gratis geloof ik weetr niet zeker maar ook daar staan handelaren genoeg dus ja ik reserveer en klaar.


robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2011-02-20 - 20:21:50 send message to robbunschoten

kijk maar hoe de vogels er bij zitten dan merk je gelijk met wie of wat je te doen hebt ik ook heb papagaaien met dunne stront gezien en ik zal ook geen vogel kopen die in een smerige kooi zit dus zelf opletten en anders bij een collegakweker kopen ,.


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2011-02-20 - 20:32:01 send message to hj de graaf

Ook wij als organisatie kijken terug op een geslaagde dag.

We hadden een andere sluis gebouwd van dranghekken voor de bezoekers ingang, daarnaast hebben we daar een aantal beveiligers en stagiares neergezet om de boel beter te laten verlopen. heb zelf niet kunnen kijken hoe dit verlopen is maar begreep van de meeste dat het daar een stuk beter ging. wat ik wel weet is dat we precies om half 9 open konden en dat de bezoekers snel binne waren en dat het geleidelijke verliep. het leek daardoor minder druk maar uit de cijfers blijkt dat er toch weer meer bezoekers zijn geweest.

@ richard in zowel de 1ste als 2 hal staan liefhebbers en handelaren door elkaar. alleen in de 2 hal wordt er 200m1 niet verhuurd hier kan men een plekje pakken en dit zijn vrijwel allemaal particulieren.

@ eline na afloop van de markt zijn er een aantal van ons die proberen de losgeraakte vogels te vangen. vaak vangen we er wel een aantal vooral de kleinere soorten komen wel naar beneden bij de grotere duurt het vaak langer en deze worden door de beheerder opgevangen.


mvg,

HJ de Graaf


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-02-20 - 21:19:57 send message to RICHARDVHASSELT

O zit dat zo dus alles door elkaar ook weer opgelost. Ja er zit wel verschil in vogels en de kooien als ik wat verkopen wil gebeurt dat weil in schone kooien is wel belangrijk er zit degelijk vershil in vogels en de personen die ze vekopen.
De markt opzich is netjes verlopen dit jaar gewoon perfect geregeld dit jaar mischien een idee om de entree kaartjes via internet te verkopen voor verkoop nog snellere doorstroming.


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2011-02-20 - 21:37:40 send message to hj de graaf

@ richard internet verkoop hebben we wel aan zitten denken en er over gehad maar om een aantal redenen doen we dat voorlopig nog even niet een aantal hiervan :

1. kosten, als we via internet willen gaan verkopen dan wordt een kaartje wel erg duur omdat het om een relatief klein bedrag gaat
2 tot 3 euro service kosten op een kaart voor een concert van € 25, - is nog wel te doen maar dit op kaartje van 7,50 geeft meer weerstand

2. als je alle kaarten verkoop via internet krijg je een stormloop op de deur zodra die open is, door de kaartverkoop vertraagt dit iets en verspreiden de mensen zich beter in de hal.

3. de vogelwereld vergijst dus er zijn er ook vele zonder internet

4. de hele administratie moet je dan gaan bijhouden en het scannen van kaarten ook wij zijn aan het vergrijzen

mvg,

HJ de Graaf


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-02-20 - 21:42:32 send message to RICHARDVHASSELT

Ja dat klopt ook het vergrijst ook grotendeels en de kosten gaan ook beven de pet dan houden we het toch mooi zo liep perfect zaterdag ik ben er altijd in een 20 minuten mooi dichtbij stond om 5.25 al voor deur 11 optijd samen met een maat van mij die verkocht wat vogels we waren zo binnen.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-02-21 - 23:02:27 send message to whitebulldog

de parkeerkosten zijn anders niet vergrijsd, en gaan aardig met de tijd meerazz :p


graaf277
Website Member
Posts :7

Website Member
2011-02-22 - 18:49:00 send message to graaf277

klopt parkeerkosten maken ze extra duur omdat het drukste 1dags evenement is. helaas hebben wij daar als vereniging geen invloed op, parkeren wordt verzorgd door de explotant van de hal.

mvg,

HJ de Graaf



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 263 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede