Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > pheao kanariexputter Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : pheao kanariexputter
nijmegenkweker
Website Member
Posts :64

Website Member
2010-11-19 - 18:54:32 send message to nijmegenkweker

wat voor bastaarden krijg ik als ik pheao kanariexputter ga kweken en zijn hier ook fotos van te vinden op internet


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2010-11-19 - 19:38:15 send message to medaar

oeps liggen van mijne stoel. kanarie man x putter pop. da zou ik wel eens willen zien. in welke kooi of box. je zal kweken. wil da ook kweken. zal grote lukkie volie moeten zijn ze. ik wachte op je jongen in 2011. vrees het . dat er daar niks van waar zal zijn. medaar.


mreyder
Website Member
Posts :608

Website Member
2010-11-21 - 20:11:48 send message to mreyder

Laat ik vooropstellen, dat ik geen wildzang of kanaries heb, maar: ik snap dus HELEMAAL NIETS van de reactie van Medaar! En dit is niet de eerste keer dat ik denk: wat schrijft die Medaar nu?? Kun je niet eerst eens nadenken over wat je wilt schrijven en dat dan in BEGRIJPELIJK Nederlands typen???


nijmegenkweker
Website Member
Posts :64

Website Member
2010-11-21 - 21:04:12 send message to nijmegenkweker

het was een type fout want het moet zijn putter x pheao kanarie maar deze man die maakt er een hele hijsa van dat het verkeerd getypt is en kan niet normaal antwoord geven . heb lieve dat mensen normaal antwoord geven op vragen dan zoiets want hier schiet je natuurlijk niks meer op


mreyder
Website Member
Posts :608

Website Member
2010-11-22 - 21:45:01 send message to mreyder

Misschien een domme vraag van een kromsnavelkweker, maar: kun je alleen hybriden kweken uit wildzang man MAAL kanarie pop? Andersom gaat niet? Waarom niet? Ik kweek zoals gezegd alleen kromsnavels, maar vind het wel heel interessant om hier meer over te horen. Hoop dat je me hierover iets uit kunt leggen...


nijmegenkweker
Website Member
Posts :64

Website Member
2010-11-22 - 22:04:02 send message to nijmegenkweker

kanarie poppen broeden beter en vaster dan wildzag vogels is uit eerdere kweek gebleken bij me


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2010-11-22 - 23:40:44 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Tja, dat is ook precies waar Medaar op doelt.
Ik heb als Hollander ook vaak moeite om zijn Belgisch te lezen, maar als ik het een paar keer overlees, begrijp ik meestal wel wat hij bedoelt en dat hij reageert uit ervaring met veel kennis van zake.
Die Medaar is zo gek nog niet.happy :)


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2010-11-24 - 20:21:24 send message to medaar

nee karel medaar is nie zot of nog nie. zoek eens boekje van :k.speicher. bastaardvinken, kweek en verzorging. uitgegeven door: b.v.w.j.thieme&cie- zutphen. moet van het jaar 1968 zijn. maar ik vrees nergens meer te vinden . dat boekje. zo heb ik leren kruisingen kweken. is de bouw van je kweekinrichting , hoe je ze bouwd. zodoen. je verdeeld je voliere in 4 delen, met gaas. alles met groen en nestbakjes . zo heb je 4 minie boxen van 1mx1mx 2m hoog
box 1: putter, barmsijs, kneu,goudvink, allen poppen hé. en 1 kanarie man daarbij.

box 2:kanarie , groenling, allen popjes. 1 man soort sijs.
box 3 :goudvink, kanarie, barmsijs , allen poppen hé. 1 putterman en ook de goudvinkman.

box 4: goudvink, groenling,allen popjeshé. man daar bij , je kiestmaar.

bastaarden kweken . is zoeken .wat , met wat, is logica. alle water gaat were naar de zee.
je wil bij leren of nie. dat is een echte uitdaging. zal ik jongen hebben van die,?? putterxgoudvink of zal het van die barmsijs zijn?
of putter x kanarie ? dat is het leuke eraan.

maar als je koppie erbie is. weet je wel wat je zoek. zoals: kanarie x kneu. barmsijsxgoudvink. kanarie x putter. keep x botvink. yarrells sijs x kanarie....

enne den medaar is nu westvlaming ze. daar ben ik fier op. gr medaar den kastaar.







Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 120 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede