zou julie mischien even naar mijn voliere willen kijken, naar de ijzere voliere?
wand mijn vraag is wat het beste is om mijn valken in de winter goed af te schermen ik zat eigelijk te denken om een grote deel met een dike doorzichtige plastic erom een en erop vast de binden. of zou grote zogenaamde broedblokken waar ze erin kunnen ook genoeg zijn? of weten julie mischien een andere betere oplosing. als de foto niet goed genoeg is moet het even zeggen dan zal ik wel een beter duidelijker foto maken
broedblokken zijn ook wel goed als het maar tocht en vorst vrij is een nachthok is natuurlijk het bestehoe oud ben jij eigenlijk? super mooie voliere heb jij kijk ook eens bij mijn voliere op de site
Valkparkieten ( en de meeste andere australische parkieten) zullen in tegenstelling tot de meeste zuid amerikaanse parkieten niet zo snel in een broedblok kruipen als ze niet broedrijp zijn. Een degelijk tochtvrij nachthok lijkt mij beter op zijn plaats. Verder ziet het er erg netjes bij je uit. veel suc6 verder