Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kakariki vraag Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kakariki vraag
X_anita_X
Website Member
Posts :76

Website Member
2010-10-20 - 23:16:31 send message to X_anita_X

hoi

ik heb 2 kakariki poppen die elkaar wel heel leuk vinden en ze gedragen zich nu als stel, het zijn jonge vogels van dit jaar en de ene legt sinds gister een ei en vandaag weer 1. nu wil ik daar wel een man bij doen maar wil beide dames niet missen. nu is mijn vraag kan je kakariki's ook trio gewijs houden of werkt dat niet. de dames zitten nu in een grote binnen voliere en het is de bedoeling om ze volgend jaar in de buiten voliere te doen bij mijn andere vogels. maar zou dat goed gaan met z,n 3en of krijg je daar strijd van.


dddddd
Website Member
Posts :92

Website Member
2010-10-21 - 07:52:24 send message to dddddd

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

als de vrouwtjes te vel zijn niet als ze rustig zijn kan het wel maar hoe kunnen twee vrouwtjes opeens een ei leggen is er dan al een mannetje bij, ik heb voor de rest niet veel ervaring met kakariki,s ik vind ze wel mooihappy :)happy :)


sylvain
Website Member
Posts :178

Website Member
2010-10-21 - 19:34:09 send message to sylvain

Hey anita,

Ik denk dat alle 2 de popjes aan het leggen zijn omdat er bij parkieten altijd 24 uur tussen 2 eieren zijn , 1 mannetje bij 2 popjes zou ik niet doen daar het mannetje een koppel gaat vormen met 1 van de popjes en het andere popje gaat ze dan verstoren.

Mvg Sylvain


X_anita_X
Website Member
Posts :76

Website Member
2010-10-21 - 20:48:02 send message to X_anita_X

nee, heb er juist geen man bij.

ik heb zelf ook het idee dat dat niet goed samen gaat maar wist het niet zeker. kon zijn dat er iemand ervaring mee had, vandaar de vraag.

als ik het bij 2 poppen laat, zullen ze de andere vogels dan gaan 'plagen' omdat ze zelf geen partner hebben?



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 222 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede