ik heb 2 kakariki poppen die elkaar wel heel leuk vinden en ze gedragen zich nu als stel, het zijn jonge vogels van dit jaar en de ene legt sinds gister een ei en vandaag weer 1. nu wil ik daar wel een man bij doen maar wil beide dames niet missen. nu is mijn vraag kan je kakariki's ook trio gewijs houden of werkt dat niet. de dames zitten nu in een grote binnen voliere en het is de bedoeling om ze volgend jaar in de buiten voliere te doen bij mijn andere vogels. maar zou dat goed gaan met z,n 3en of krijg je daar strijd van.
als de vrouwtjes te vel zijn niet als ze rustig zijn kan het wel maar hoe kunnen twee vrouwtjes opeens een ei leggen is er dan al een mannetje bij, ik heb voor de rest niet veel ervaring met kakariki,s ik vind ze wel mooi
Ik denk dat alle 2 de popjes aan het leggen zijn omdat er bij parkieten altijd 24 uur tussen 2 eieren zijn , 1 mannetje bij 2 popjes zou ik niet doen daar het mannetje een koppel gaat vormen met 1 van de popjes en het andere popje gaat ze dan verstoren.