Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > We zagen ze vliegen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : We zagen ze vliegen
_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2010-07-13 - 20:30:36 send message to _esther_









Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-07-14 - 00:48:50 send message to Ton Koek

Wat een leuk verslag, een erg goede indruk van een zeer geslaagd weekend.


WimBos
Website Member
Posts :56

Website Member
2010-07-18 - 11:34:00 send message to WimBos

Zeker een mooi verslag van geslaagde dagen, ik kan alleen uit ervaring spreken over de zondag, maar ben veel wijzer geworden, weer veel liefhebbers tegen het lijf gelopen en we hadden er heel mooi weer bij.
Het programma verliep vlekkeloos en daarvoor een groot compliment aan Esther en Liek en natuurlijk de "stille"kracht Erwin, ook het team van Avifauna die alle tijd voor ons nam en heel goed kon uitleggen wat de voor en tegendelen zouden kunnen zijn om zelf aan vrij vliegen met je papegaai te beginnen, en ik denk dat de meeste toch wel een beetje geschrokken zijn van de gevaren die op de loer liggen, zoals wegvliegen, het verkeer en de roofvogels niet te vergeten.
Al met al een zeer geslaagde dag en hopelijk volgen er nog vele, want het is buiten dat je weer veel opsteekt ook leuk om weer bekenden en liefhebbers tegen te komen op zo'n dag.
Trouwens IK zie ze weleens vaker vliegen, hahahahaha en dan heb ik het niet over de vogels!!!


_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2010-07-18 - 23:45:29 send message to _esther_

voor de mensen die het leuk vinden, onze 'stille kracht' zoals Wim het zo mooi zeg Erwin heeft een compilatie gemaakt van de twee dagen.

http://www.youtube.com/watch?v=DLcURGJOQH0

We hebben ook een nieuwsbrief, deze gaat nu voornamelijk over de free flight dagen en is te downloaden via www.vogeltraining.nl



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede