Ik weet dat je Belgie (waar ik ook woon) wil maar ik heb de mijne aangekocht in Oirschot(Noord-Brabant) (het was het korste bij voor mij) ,miischien dat je daar toch eens kunt proberen
Brion 68
Ik wil je even op de hoogte stellen van volgende zaken .
Op de rcom Heb je een wetelijke fabrieks garantie van 2 jaar Ook al zegt t'neerhof dat je maar 1 jaar hebt .hun verhaal was dat deze toestellen van het buitenland kwamen .
Wat ze wel vergeten is dat wij deze in belgie kopen Bij T'neerhof te lokeren zelf .
Enige tijd geleden was mijn Rcom Oook weer eens kapot . Deze maal de keermotor .
Zij wouden mij laten opdraaien voor de kosten .
Dus heb ik contact opgenomen met inspectie test aankoop telefoon nummer 02/277-51-11
Nu ik met hen contact heb gehad word ineens mijn moter onder garantie genomen .
Ik ben altijd heel content geweest bij T'neerhof te lokeren maar nu niet meer .
Problemen bird pavilioen ik heb hem moeten weg doen omdat het niet stopte , ze hebben het liefst 3 nieuwe gegeven goeie toestellen he dat ze verkopen .
Rcom probleem temperatuur , vochtproblemen , en nu weer de keermotor .
Nu zit het bij mij boven het hoofd zij geven nooit de wettelijke garantie dat zij verplicht te geven zijn .
Ik heb nu beloten al wat van rcom is weg te doen en een Grumbach te kopen goede resultaten werkt goed bekwame man die het verkoopt geeft jou de goede garantie , staat jou altijd ter besschikking .
nig nadeel is wel veel duurder , maar het brengt op .
Door het T'neerhof heb ik 4 rose kaketoe eieren verloren . Dus mensen denkt goed na voor je daar een toestel koopt !!!!