ik heb het programma ook het heeft niet meer waarde dan de gewone kweekboeken ja je kan er een foto van de vogel bij plaatsen . en een nadeel aan een programma is ze crashen eerder dan een kweekboek
maar wat wilde je precies weten ?
gr arjan
qua kosten valt het zeer zeker mee dacht dat ik toen rond de 30 € betaald heb hij is er overigens wel mee gestopt er is nog een update verkrijgbaar maar dat is wel het laatste
ik wilde graag weten hoe jullie het vonden qua gebruik. makkelijk, moeilijk of irritant. ook wilde ik weten hoe ik vogels in kan voeren zonder dat ze een vaste voetring hebben?
als ik het mij goed herinner is het zonder voetring in voeren met iets van onbekend . dat is dus wel een irritant stukje voor de rest qua gebruik makkelijk bijna Te simpel/ ik moet nog steeds een keer zoo-easy proberen dus . ik vond kweek 2000 goedkoop en irritant dus
Ik werk al jaren met zoo-easey,
Dit is een programma uit de prijsklasse van kweek 2000. Het werkt volgens een principe als windows, erg vriendelijk en makkelijk in het gebruik. Benoemen van vogels zonder vaste ring doe ik met bv soort en dan een onb volgnummer
(bv. binsen.onb.01 ).
Veel succes met het kiezen van een voor jou geschikt programma. Groeten Robert.