Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Tussen een lach en een traan Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Tussen een lach en een traan
Calamariz
Website Member
Posts :30

Website Member
2010-02-02 - 04:05:31 send message to Calamariz

Als mensen foto's, filmpjes en links hebben,met betrekking op alle vogels,die emotie's oproepen,zou ik ze hier graag met iedereen willen delen.Vanwege emotie's blijft het in je geheugen of in je hart hangen.Uiteraard is het ook om reactie's uit te lokken,om van alle vogelaars iets op te steken.

Plaats zelf gelijk 2 links.De eerste is een lach.Al keur ik dit af,het heeft me wel een lach gegeven.De vogel is gezond,en krijgt aandacht http://www.youtube.com/watch?v=BLOohsccWU4&feature=related En hier een traan.Ben persoonlijk best een stoer gozer,maar dat is bij dit filmpje even weg. http://www.youtube.com/watch?v=aAwasmUSgC4


Calamariz
Website Member
Posts :30

Website Member
2010-02-02 - 04:29:23 send message to Calamariz

Dit bericht is 1 keer gewijzigd



meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2010-02-02 - 06:50:19 send message to meyer

quote
Als mensen foto's, filmpjes en links hebben,met betrekking op alle vogels,die emotie's oproepen,zou ik ze hier graag met iedereen willen delen.


Dit is niet van je eigen. Nu ga je alles van het internet naar hier verplaatsen. Beter is het om eigen foto's of filmpjes te plaatsen. Dit ivm copyright.wink ;)

Groeten Meyerwink ;)


Calamariz
Website Member
Posts :30

Website Member
2010-02-02 - 07:06:00 send message to Calamariz

Deed het omdat ik zoveel via vogelarena members heb ontdekt.Er word i.v.m. info veel ge-linked.Leek mij leuk om via anderen, op grappige vogel items gewezen te worden.De links die ik gebruikt heb zijn openbaar,en mogen gebruikt worden.Het is onmogelijk om in je 1tje alles te vinden,dus vandaar.Leek me gewoon een leuke bezigheid.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-02-02 - 13:52:02 send message to ParkietenPeter

Als er ergens een copyright op zit zal de poster er zelf rekening mee moeten houden.
Het past binnen de normen van het fatsoen dat men hier ook respect voor heeft. (VogelArena is geen partij in het naleven van de copyright totdat ze erop aangesproken wordt door belanghebbenden. Dan zal hier ook gepast op gereageerd worden.)

Echter foto's, films of stukken die hier vrij van zijn, kunnen zeker gebruikt worden.

Het kan best zijn dat net als de mooie foto's (die overigens doorgaans wel van de leden van VA zelf zijn) de filmpjes ook een leuke aanvulling kunen zijn. Het wordt pas interessant natuurlijk als de filmpjes ook van de leden zelf zijn. Dat spreekt dan meer tot de verbeelding dan zomaar filmpjes van vreemden.

Echter moeten we er wel weer voor waken dat je zo maar te pas en te onpas links gaat verzamelen.
Het zou wel een echte aanvulling moeten zijn en niet om er maar een verzameling op na te houden die verder toch niemand gebruikt of zelfs niemand waardeert.
Zoals met elk topic zal dit vanzelf gaan blijken.

ParkietenPeter
Moderator VA


Ubernoob
Website Member
Posts :405

Website Member
2010-02-04 - 10:54:12 send message to Ubernoob

Dit is dan met een lach toch:

http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/34898/s-werelds-mooiste-parkiet-komt-uit-nederland.html

Een heel mooi resultaat voor deze hobbyist.


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2010-02-04 - 12:31:36 send message to Ton Koek

Absoluut een prima prestatie, leuk verslagje ook.


Calamariz
Website Member
Posts :30

Website Member
2010-02-04 - 16:32:41 send message to Calamariz

Het is een trucage,maar vond het toch grappig.
http://www.metacafe.com/watch/2017736/crazy_parrot_jumping_hard_fun/


Calamariz
Website Member
Posts :30

Website Member
2010-02-09 - 12:08:33 send message to Calamariz

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Als ik in een kroeg een vogel liefhebber,houder kweker,of anders,zou tegen komen,zou ik kunnen zeggen,"ben je wel eens in die winkel geweest?"of"heb je dat al eens gezien?"of "heb je dat al gehoord"?Of ik zou een mop over vogels kunnen vertellen,e.n.z.
Een link is niets anders dan een verwijzing naar een plek,waar je iets kunt vinden,en niet een overname van de content aldaar.Als alles van onszelf zou moeten komen,wisten,en konden we maar weinig.Een site zoals Vogelarena wil leden aantrekken en houden,dit lukt beter als er veel en voor iedereen iets te vinden is.Soms kun je door bepaalde opmerkingen,ingetogen of verlegen mensen laten dichtklappen.Of het doen voorkomen dat iets een regel van de site is,wat misschien niet het geval is.Het veroorzaakt soms, dat mensen onnodig op hun tenen gaan lopen,terwijl vrijheid mits binnen de regels van de site,en van waarden en normen,een recht is voor iedereen.Hopelijk heeft Meyer iets aan deze informatie,die een paar berichten terug heeft gepost.Vermoedelijk heeft u het topic gevolgd over freeflight.Daar ben ik volgens mij, de enige die links naar eigen content heeft geplaatst.De anderen hebben links gebruikt die niet van hunzelf waren,om te laten zien wat zij bedoelen,of wat er mogelijk is.Persoonlijk was ik er heel blij mee, dat zij die links hadden geplaatst.Die had ik zelf nooit eerder gevonden,en hebben bij mij toch het z.g. wauw effect veroorzaakt.Als de links die ik in dit topic heb geplaatst,bij 10 van de plus 400 mensen die het bekeken hebben,een lach hebben laten verschijnen,was het zinvol.Beste Meyer ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd of je er toch om hebt kunnen lachen,want dat is onduidelijk in je post.En aan de rest, het hoeft niet om te lachen of te huilen zijn,het mag er ook tussen zitten.Ubernoob,bedankt voor je post.Ben trots op de Hollander die even 20.000 mensen laat verliezen.


Dan hier een vogel mopje:

In een klein dorpje woonde een oude vrouw met haar drie zoons.Op een goed moment hadden de zoons besloten, de weide wereld in te trekken,om iets in het leven te bereiken.
De oudste werd een succesvol makelaar,de middelste had door hard werken een gigantisch bedrijf in luxe auto's verwezenlijkt,en de jongste had een hele grote papegaaien kwekerij opgezet.

Toen na enkele jaren de moeder 80 jaar werd,hadden de jongens besloten, ieder iets bijzonders voor hun moeder te doen.
De oudste kocht in het dorp waar zijn moeder woonde,een enorme villa voor haar,met wel 20 slaapkamers.De middelste stuurde haar de grootste, meest luxe en duurste Bentley.De jongste zoon stuurde zijn moeder een prachtige zeldzame spix ara.

Na een tijdje ontvingen de zoons van hun moeder een brief.Aan de oudste schreef ze:

Beste jongen,

Wat een enorm en mooi huis.Eigenlijk leef ik maar in 1 kamertje,maar moet wel het hele huis schoon houden.Vooralsnog bedankt.

Aan de middelste:

Beste jongen,

Wat een mooie grote auto.Je moeder heeft geen rijbewijs,en komt nauwelijks buiten.Toch moet ik de belasting en de verzekering van de auto betalen.Vooralsnog bedankt.

Aan de jongste zoon:

Beste zoon,

Jij snapt tenminste wat je oude moeder nodig heeft.Daarom wil ik je enorm bedanken.Het was een heerlijke kip.



Poinky
Website Member
Posts :3

Website Member
2010-02-09 - 14:33:41 send message to Poinky

Over huilen gesproken, ik vind de ´huilende´ amazones altijd leuk.
http://www.youtube.com/watch?v=NJ1XIaHYGEU bijvoorbeeld.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-02-09 - 16:52:02 send message to ParkietenPeter

Beset Raoul,

Ik begrijp je reactie van vandaag niet helemaal.
Na een 3 posts van jezelf kom je terug met een heel betoog op een reactie waar jij sowieso al iets op gezegd hebt. Dat Meyer ervoor kiest om hierop weer geen antwoord te geven is zijn goed recht. (Misschien zelfs omdat hij het niet met jou eens is en er geen spraakgevecht van wil maken. Dit heeft hij in zijn reactie al kenbaar gemaakt en dat mag ook.) Nu lok jij een reactie uit die voorspelbaar kan zijn. Het is neit gebruikelijk op VogelArena om iemand voor het blok te zetten en te provoceren.

Ik vraag je toch beleeft om dit niet te doen.

M.vr.gr.
ParkeitenPeter
Moderator VA


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2010-02-09 - 17:23:47 send message to meyer

laugh :D toch nog een lach.


Groeten Meyerwink ;)


Calamariz
Website Member
Posts :30

Website Member
2010-02-09 - 17:52:55 send message to Calamariz

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Zo kun je het opvatten,maar het hoeft niet.
Was meer een reactie a,uit het gevoel hebben je ergens voor te moeten verantwoorden,zoals ook deze.
b,om informatief te zijn,c.om mensen te motiveren dingen te delen,mits binnen de regels.

Thanx meyer,no offense



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 213 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede