kakatoe
Website Member
|
2004-07-21
-
22:33:32 |
|
hoi natas
Mail maar eens met walsrode die kunnen je misschien wel verder helpen met het trainen van je vogel. het is gewoon zo nee heb je ja kun je krijgen probeer het eens zij zullen je waarschijnlijk wel een antwoord geven
|
natasja
Website Member
|
2004-07-21
-
22:43:11 |
|
Hawk , ze "moet" leren dansen .. niet paren Ik zou je nu haast willen vragen hoe vaak jij je vrouw ten dans hebt gevraagt en hoeveel kinderen je hebt maar ik denk dat dit het moment is om even wijzelijk m'n mond te houden Karel , ik miste je al maar vertel eens ..heb jij een uil al aan het dansen gekregen ? en Kaketoe .. ik denk dat ik voor mijn 2 dochters maar vaak de cd van K3 ga opzetten , of .. ze gaat dansen .. of ze gaat zingen .. dat kan niet missen dan toch ? ( ik vind het trouwens wel een leuk weetje dat iedere eigenaar van een dansende vogel dus als "een dronken aap heeft staan dansen of de paringsdans van struis of kraanvogels heeft lopen imiteren ) p.s. hawk .. hoeveel van jouw vogels dansen er eigenlijk ?
|
Karel
Website Member
|
2004-07-21
-
23:54:09 |
|
quote heb jij een uil al aan het dansen gekregen
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar we hebben echt een kerkuil die kan tapdansen en ik heb het niet eens voorgedaan .
|
vandervliet
Website Member
|
2004-07-22
-
00:17:11 |
|
als je dat warmplaatje ff onder zijn voeten vandaan haalt karel, danst ie dan nog
|
Hawkeye_NL
Oud Lid
|
2004-07-22
-
00:23:04 |
|
quote p.s. hawk .. hoeveel van jouw vogels dansen er eigenlijk ?
De meeste deden dit vanzelf al. Maar volgens mij doen ze het allemaal! quote en hoeveel kinderen je hebt
In totaal 5.
|
Karel
Website Member
|
2004-07-22
-
00:46:25 |
|
quote als je dat warmplaatje ff onder zijn voeten vandaan haalt karel, danst ie dan nog
Leuk vandervliet , maar even serieus, het gaat om een vogel die met de hand wordt opgevoed. Hij begint te tappen tegen etenstijd. Volgens mij staat hij gewoon te stampvoeten van ongeduld omdat het hem te lang duurt voor hij aan de beurt is.
|
natasja
Website Member
|
2004-07-22
-
12:23:00 |
|
Jaaaa dat is nou de informatie die ik zocht !! zie je nou wel dat er een makkelijkere manier voor is ,gewoon niet voeren gaat ze vanzelf tapdansen
|
Swaas
Website Member
|
2004-07-31
-
01:03:21 |
|
En Natasja hoe zit dat nu met je rooie hartedief.....kan ze nu al dansen ?????? Die van mij heeft het geleerd op het liedje" who is affraid of the big ballou, big Ballou, big Ballou enz....ondertussen klapte ik in mijn handen, stond héél heftig met mijn hoofd te knikken( verslik je dan niet als je zingt) en kniebuigingen te maken, en zie....Tibeau begon met de vleugels te wapperen, kop te knikken en mee te zingen van pom pom pom. Maar eerst had ik alle gordijnen dicht getrokken en gezien of mijn man het huis uit was....die had vast aan mijn verstand getwijfeld, gelukkig heeft Tibeau het héél snel geleerd, en nu hoef ik maar te klappen in de handen en te zingen en hij danst mee.... Het is wel een leuk gezicht als hij zo staat te swingen (soms de pan uit) boven op zijn kooi, in zijn kooi danst hij niet.
|
natasja
Website Member
|
2004-07-31
-
01:07:01 |
|
hahahahaha , nou .. ze danst nog niet hoor ik wacht maar gewoon op een grote meeting en dan laat ik hawk dansen en zingen
|
DE MOTOR
Website Member
|
2004-07-31
-
05:27:19 |
|
|
Karel
Website Member
|
2004-07-31
-
19:46:01 |
|
quote ik wacht maar gewoon op een grote meeting en dan laat ik hawk dansen en zingen
Lijkt me een geweldig plan Natasja ! Ik zou zeggen: organiseren die meeting! Ik stel hierbij mijn tuin ter beschikking.
|
Hawkeye_NL
Oud Lid
|
2004-07-31
-
22:40:02 |
|
Dit bericht is 1 keer gewijzigd
Ok, kom ik dansen met jullie vogels en los buiten lopen. Aanstaande zaterdag kom ik dus in ieder geval al bij je Hans! Heb er nu al zin in.
Respect, erwin
|
Karel
Website Member
|
2004-08-01
-
11:05:32 |
|
Dat is wederzijds Erwin. Ik zie je zaterdag
|
Patries
Oud Lid
|
2004-09-02
-
20:26:54 |
|
Nu je t over K3 hebt...... onze dubbele geelkop zingt heel hard mee (op zijn eigen manier OJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE lala OJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE lala)en is gaan dansen omdat ie mijn zoon op en neer zag springen. Dus als je kinderen hebt laat die dan ff heel hard op en neer springen???
|
Karel
Website Member
|
2004-09-03
-
14:09:02 |
|
Mag ik deze dans van u?
|