Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vreemd Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vreemd
whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-09-01 - 00:51:13

zat net in het forum te kijken onder vogels in huis, en daar wordt aan het eind een link van www.ikbengeenhuisdier.nl geplaatst, waarin men het houden van kaketoes als huisdier afraad.

vreemd is vervolgens wel weer aan het kopje gastenboek waarin Dennis pegaaien als sponser erbij staat, en op die site zelf kaketoes aanbied, beetje dubbel toch????wink ;)


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2009-09-01 - 01:23:40

Je bedoeld waarschijnlijk bij de "google adds", daar heb je helaas geen invloed op de ga's linken op basis van de google-hits en daar komt helaas iid Dennis in voor.
Het enige wat je daar tegen kan doen is de google adds verwijderen, ik denk dat de initiatiefnemers niet opgerekend hadden.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat deze mensen zeker Dennis niet als sponsor zullen overwegen,

mvg Frank


_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2009-09-01 - 09:13:19

Ik heb het net gecheckt en inderdaad komen er diverse aanbieders langs van papegaaien. Dit zijn advertenties van Google waar wij geen invloed op hebben helaassad :( Dit is echter alleen op de pagina van het gastenboek onderaan, verder is de site geheel in eigen beheer en hebben wij bewust gekozen voor een geregistreerde site die wij zelf betalen en maken.

Wel hebben wij bij onze link pagina's ook enkele kwekers staan. Het is, in onze mening, utopisch om te denken dat er geen kaketoe meer wordt aangeschaft. Maar de mensen die bij onze links staan zijn verantwoord bezig en verkopen papegaaien aan collega kwekers danwel aan liefhebbers die weten waar ze aan beginnen. Dat is ook de reden dat wij hebben gekozen om naast de waarschuwingen en negatief advies ook te laten zien wat je kunt doen als je dan een kaketoe in huis hebt. Hoe ga je de vogel bezig houden, welke voeding etc. En waar kun je meer informatie krijgen.

Ook wij vinden het prachtige vogels maar helaas zijn er te vaak onervaren / onkundige eigenaren waardoor er zeker teveel in de opvangcentra komen.

Een kaketoe in huis is niet voor iedereen, zeker niet als ze broedrijp worden! We hopen dat je begrijpt dat deze advertentie niet door ons geplaatst, geinitieerd of ondersteund wordt. Wij worden niet gesponsord, dit is puur ons eigen initiatief wij hebben zelfs een button waar wij werven voor stichting papegaaienhulp, moge duidelijk zijn dat als er vogels verhandeld worden wij dit graag op verantwoorde manier zien gebeuren. Nogmaals het enige dat wij proberen te doen is beide zijdes van de medaille te laten zien. Dat is ook de reden dat wij eigenaren met negatieve maar ook met positieve ervaringen aan 't woord laten.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-09-01 - 12:50:57

beste Esther,

Ik veroordeel je ook niet, in tegendeel, ik vind het juist goed dat men ook de andere kant leert kennen van deze zeer mooie, en zeer inteligente vogels.
Vond het alleen een beetje "raar", maar je hebt goed uiteen gezet hoe de vork in de steel zit, en ik kan alleen maar zeggen dat ik het goed vind dat je site bestaat, zodat mensen 3 keer nadenken voor ze er aan beginnen, en dat degene die dan nog steeds erachter staan , ook hopelijk zo'n mooie vogel het leven geven dat ie verdiend.
dus ik wens je zeker suces met je site, want het is idd geen vogel om rustig in een kooitje te zetten,en er maar eventjes een half uurtje per dag mee bezig te zijn.


_esther_
Website Member
Posts :38

Website Member
2009-09-01 - 13:13:07

Dank je wel!!

Inmiddels hebben wij wederom de raad ter harte genomen en alle advertenties doen verdwijnenhappy :)
We hopen hierdoor verwarring te voorkomen en de focus weer terug te leggen waar die hoortwink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 205 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede