Mijn parkieten worden ineens erg mager nu heeft men mij verteld dat het een bacterie kan zijn in de maag waardoor her voedsel niet goed verteerd. Wat kan ik hier het beste aan doen.
het is niet zeker dat er iets in de mest tezien is het kan ook zijn dat een zendig zaad teveel gif in zit ik heb zelf een turq voor sektie weggebracht en er bleek (in het duits) stark toxische zellschaden dat betekend dat ze een bepaald gif in het voer te zitten. ik voer v himbergen neozaad en sluis eivoer dus ga direkt naar een (vogel)dierenarts aan dode vogels heb je niks
Ik heb niet gezegt dat het in het voer van van Himbergen zit het kan ook wezen dat het in het eivoer zat. Om dat te laten onderzoeken om welk gif het gaat ben €4000,- lichter Het kan ook wezen dat die vogels dat in de vlucht hebben opgescharrelt dan zouden mijn roodruggen daar in de loop van de tijd ook last van moeten krijgen daar die in de delfde vlucht en bij elkaar in zitten. Ik heb ook meteen dat voer meegenomen naar de dierenarts toe en die zal het verder bekijken. Er is bij de sektie van mijn neo's niet gezegt om welk gif het hier handeld. Ik zeg ook niet dat het aan het zaad of aan het eivoer ligt ik heb gezegt dat ik dat voer en eivoer gebruik Zaden komen over het algemeen uit China,Afrika,Argentinie en indonesie waar men nog wel met allerlei giffen mogen spuiten die hier verbouden zijn