Ik heb een nieuwe koppel parkieten de man is 2 jaar en de pop 1 jaar ze zijn net nieuw apart gekocht als de pop vlakbij de man staat gaat de man pikken en de pop wil spelen enzo en als de man naar de pop gaat doet die zijn bek open wat moet ik doen ?
Gewoon rustig aan elkaar laten wennen. Als ze echt hard gaan vechten en je bang bent voor verwondingen zou ik ze uit elkaar zetten, maar aangezien je ze nog maar net hebt denk ik dat dit gewoon een kwestie van wennen is.
Ze vechten niet hard de man pikt voo dat die pikt maakt die een raar geluid en de pop wil alleen maar spelen maar de man lijkt beetje chaggie en wil haar niet in de buurt maar mischien moeten ze wennen
of mischien passen ze niet bij elkaar want steeds als de pop naar de man gaat gaat de man pikken wat moet ik doen apart zetten of ze toch laten wennen want ze blijven maar pikken het loopt niet uit de hand maar toch en ze zijn net nieuw
de vraag van max is wel van essentieel belang voor het krijgen van een goed advies.
nogmaals: Hoe oud zijn ze? zijn ze van 2008? dan ook graag de maand.
misschien helpt het als je ze apart in een kooi zet.
en dan zo dichtbij elkaar dat ze elkaar kunnen zien en horen.
langzamerhand zal het dan wel beter gaan.
hoop dat het werkt.
succes ermee.
Hee robert ,
Ik zie dat je op alle topics dezelfde vraag stelt.
Je hebt je vraag toch gesteld in een eigen topic? Wacht dan even af of daar iemand op reageert.
En zit vervolgens niet overal je vraag dwars doorheen te stellen.
Vind ik niet erg netjes staan, even geduld hebben.