Word lid van een vogelvereeniging of word verspeidt lid bij een landelijke bond !
Je krijgt dan elke maan een club blad met veel vogel informatie en aankondiginen van aal belangrijke gebeurtenissen in de vogelwereld , plus goede adviesen en informatie over het houden en verzorgen van vogels !!
als je als "vroege vogel" naar binnen wil kan dat ook als je een lege koffer bij je hebt om te kopen, of moet je dan vogels bij je hebben om te verkopen ??
ja dat kan vanaf 7 uur tot 9 uur
je mag gewoon zonder vogels naar binnen .
je betaalt iets meer entree
en je bent sneller binnen dan de mensen die van te voren reseveren.
Heb wel een mooi slanke vogeltjes gezien. Zwart boven wit onder. Kon het niet goed zien maar volgens mij stond er zwartkopje. Alleen leken het mij geen kleine zwartkopjes(silvia melanocephala)
Iemand die ze heeft gezien??
nou ik vond er weinig aan !!!
te lange wachtrij om binnen te komen
slechte kwaliteit van vogels
meestal vind ik deze beurs geweldig,alleen vandaag niet,kan niet altijd feest zijn........toch ?
ben er ook geweest ben geschrokken van de aantalen kruisingen van lori's heb er zowiezo 12 vogels gezien
verder heb ik er wel veel goede lori's gezien maar die waren behoorlijk aan de prijs
en heb wat kennis met een aantal lorikwekers op gedaan die ik ook ga bezoeken en wie weet wel een aantal koppeltjes van kan kopen voor mijn uitbreiding
( Heb wel een mooi slanke vogeltjes gezien. Zwart boven wit onder. Kon het niet goed zien maar volgens mij stond er zwartkopje. Alleen leken het mij geen kleine zwartkopjes(silvia melanocephala)
Iemand die ze heeft gezien??)