Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > waar kan ik mijn vogels laten sexen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


hovenier
Website Member
Posts :96

Website Member
2012-09-19 - 16:50:22 send message to hovenier

vandaag uitslag binnen van ADC-Holland (drs. Volger)
kost € 16,- incl. bij meerdere testen geloof ik iets goedkoper.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2012-09-19 - 20:03:03 send message to P.Rooth

Begin DNA liet ik ze in England sexen en geen verkeerde ertussen gehad was wel prijzig vergeleken bij de hedendaagse bedragen die ervoor betaald moesten worden maar verschil man en pop kon oplopen tot grote bedragen dus dan heb je dat er zo weer uit en de koper was blij met een sexbewijs .
Endoscopisch sexen niet nodig gehad omdat ik eerst wachtte dat vogels op kleur kwamen en met de Australische soorten kon je bij veel soorten aan andere kenmerken het geslacht bepalen wanneer ze nog erg jong waren .
Endoscopisch sexen vond ik persoonlijk knap link want had vrienden die er in nogal wat schade door geleden hebben doordat de dierenarts in kwestie nog een snotneus was die deze tak van sport slecht beheerste maar wel dik liet betalen .

Waar ik nog de meeste problemen mee heb is dat ik een hele lieve pionus weggedaan heb die vlak bij de anderen zat en ik dacht dat die dat andere "stel "verstoorde maarondertussen zat te schansen bij het leven en hij wel wist dat aan de andere zijde van dat gaas een paar
lekkere wijven zaten die zich oppoetsten en net geen mascara opbrachten

Paul



spenkie
Website Member
Posts :28

Website Member
2013-03-12 - 11:31:01 send message to spenkie

Ik heb mijn Adelaide Rosella's laten sexen bij het NBT in Spanje

Van de 1e had ik na 2 weken netjes de uitslag. Van de 2e weten ze na 2x veren opsturen nog steeds niet wat het is en willen ze nog een keer nieuwe veren hebben.


gerrit1950
Website Member
Posts :785

Website Member
2013-03-12 - 18:03:31 send message to gerrit1950

het moet zijn dat de voet van de veer niet mee was. De inplant in de huid bevat DNA, het hoorngedeelte niet. het voetje van de veer moet nat zijn als je het uittrekt


grijs kroonvink
Website Member
Posts :10

Website Member
2013-03-12 - 18:56:17 send message to grijs kroonvink

De dna resultaten in spanje zijn goedkoop maar....allesbehalve betrouwelijk ofwel klopt het geslacht niet ofwel hebben ze de veren niet gekregen je moet ze nog eens opsturen en daarna dan vaststellen dat je de resultaten krijgt met de datum van de eerste keren veren dat ze niet hebben gekregen ! Soms mailen in het engels naar daar en geen antwoorden terug krijgen ...10 vogels laten sexen en de resultaten krijgen op mail vandaag 1 overmorgen 2 enz ... ofwel 10 vogels laten sexen en 8 resultaten krijgen de rest mag je erachter fluiten dan een mail sturen om de rest van de resultaten geen antwoord krijgen , uw geld niet terugstorten enzomeer nee bij mij hoeft dit niet meer ....



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 156 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede