Haalo mede vogel vrienden
wat zou het toch alle maal zijn met het voer nu jaren bezig te zijn met papagaaien kom je toch vaker met tegen slagen te zitteen.
vanmorgen is mijn grijzeroodstaart pop overleden
En eigenlijk was het ook nog wel mijn schuld ,had ik nou maar geen NUTRIBIRD gebruikt was er niets gebeurd volgens mijn vogel arts (deze toch heeeel lang al arts is en weet waar hij over praat .
Zij had te veel kristallen in zich ,dit naar aanlijding van de voeding (volgens hem)
Je probeerd het beste voor de vogel dus een kompleet voeding bbrokje met alles er in maar helaas naar een paar jaar jonge grijzeroodstaartjes te hebben gekweekt is haar einde er gekomen wat echt hoor heel veel pijn doet
ik zag je elke dag op mijn tv wel 12uur per dag en dacht dat alles goed was ja zij was de laatste tijd wel rustig maar ik dacht aan het broed seizoen komt er aan .
misschien voor bereiding of zo maar in tussen tijd zat hij gewoon dood te gaan zonder dat je het door hebt want ik kon hem geen week teug en ook geen twee weken terug nog reden dus zij heeft de laatste tijd niet meer veel gegeten.
ik voel mijn nu toch ook schuldig hoor .
maar van fouten leert men.
haarde leeer school he.
wat moet ik nu doen met mijn man.
ik heb zelf maar een wwuitkering en kan er met mijn gezin maar net mee rond komen dus mannetje weg doen (goede bewezen van div nesten.?
of ruilen met mijn andere koppel waar ik man heel rustig is en niet veel intresse tooont in de pop ,of ze laten zitten en mannnetje alleeen verkopen ??????
help ik weet het niet meer naar zo'n zware dag en dan ook nog een crematie er achter aan morgen
dus we houden de moet erin.
heeft iemand tips dan waardeer ik dit zeer.
met een vr gr martin