Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Papegaaien moeten weg uit Hortus. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


marajo
Website Member
Posts :60

Website Member
2007-08-21 - 12:09:35

michien is het beter om eerst te weten waar je over praat. voordat je zoon mening geeft.
en er eens over na denkt, waarom ze de vogels bij elkaar zouden willen houden.

als je wat wilt weten over de stichting, hoe ze tewerk gaan. Wat ze bijvoorbeeld met hun jongen doen en waarom ze kweken. kijk dan even op hun site.

ik wens de vrijwillergers veel sterkte toe om een geschikte locatie te vinden voor al hun vogels.

vrgr emil

Opmerking webmaster: Belediging verwijderd.
marajo, bij deze het verzoek de leden van VogelArena normaal te woord te staan.


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-08-21 - 12:14:56

Zeer zeker ook namens VogelArena willen wij jullie een hart onder de riem steken en enorm veel geluk wensen bij het oplossen van deze crisis.

Dat een oplossing niet zomaar 1,2,3 gevonden is moge dus duidelijk zijn. Voor het blok zetten, zoals jullie gezet zijn, is dan enorm frustrerend en werkt natuurlijk niet mee op de gemoederen.

Veel succeS (met een hoofdletter S)

Namens VogelArena,
ParkietenPeter


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2007-08-21 - 13:10:08

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

15 september kregen we te horen dat we 1 september eruit moesten hallo het is augustes de 21 hoe wou je dat voor elkaar krijgen en dan ook nog 14 dagen overtijd kan er een toveren


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-08-21 - 16:40:06

Michel, misschien geeft Vogelpark de Paay in Beesd wel ruimte voor de stichting en de vogels. Je kunt het in elk geval proberen.
www.depaay.nl

Succes, ik heb verder ook geen oplossing helaas.
Ton.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-08-21 - 16:59:32

quote
Nog even een korte reactie op Niltava. We herplaatsen wel degelijk vogels bij kwekers als dit voor de vogels beter is, twee weken geleden zijn er nog 4 grijze roodstaarten naar een kweker gegaan die bij ons niet in de groep konden en zo zitten bij betrouwbare mensen tientallen van onze vogels. Maar niet voor alle vogels is dit nodig of mogelijk, mensen die hun vogel aan ons afstaan hebben vaak lang over deze stap nagedacht en willen hun vogel nog blijven opzoeken als ze bij ons zitten.

Mooi te horen, ik had het even over het algemmen overigens.
Ik neem aan dat die 15 september gewoon 15 augustus moet zijn, Piet.
Had de hortus niet kunnen aangeven dat zie hier mee bezig waren? Lijkt me niet iets dat van de ene op de andere dag gepland wordt!


Strigiformes
Website Member
Posts :149

Website Member
2007-08-21 - 17:25:50

@Niltava,
Ik heb hier ook 2 amazones zitten uit de Hortus omdat die gewoon moelijk in een groep te plaatsen waren. Eén is er aan 1 oog blind en eén heeft er reuma. Samen gaat het goed.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-08-21 - 17:34:20

Zoals gezegd kan het dus wel, ken ook andere gevallen(niet die van Haren)


marajo
Website Member
Posts :60

Website Member
2007-08-21 - 20:08:34

pietparkiet....

TOPPER!!!!!!!!!!!!!!


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2007-08-28 - 18:44:07

Ik las net in een krantje dat er gelukkig een oplossing is gevonden op en met de Hortus: de papegaaien kunnen naar een andere kas die normaal gesproken in de winter gebruikt wordt voor opslag van plantenpotten.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-08-28 - 18:54:10

Perfect


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2007-08-28 - 19:03:58

Ook tijdelijk?


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2007-08-28 - 19:15:31

Ik heb de indruk van niet, en dat men een andere plek voor de potplanten zoekt (of misschien beide combineert?). Daar is het krantenbericht niet zo duidelijk over, maar papegaaienhulp zal hier waarschijnlijk zelf nog wel over berichten.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 142 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede