Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Grijze roodstaart en edels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Grijze roodstaart en edels
Nicky sommers
Website Member
Posts :38

Website Member
2007-08-09 - 19:52:21 send message to Nicky sommers

Hallo,
Ik wil gaan kweken met edelpapagaaien of grijze roodstaarten. Zijn edels erg luidruchtig? de een zegt van wel de ander niet. En grijze roodstaarten zijn die luidruchtig en hoe groot moet een ren zijn voor grijze roodstaarten.

Groeten Nicky


Raphaél
Website Member
Posts :8

Website Member
2007-08-09 - 20:32:38 send message to Raphaél

Grijze roodstaarten iriteren niet, die fluiten en brengen geluiden uit ,Maar niet oorverdovend.
Edelpapegaaien die kunnen wel smorgens en savonds luid schreeuwen,Maar wat is luid ? Ik woon in een dichtbewoonde straat en nog nooit een klacht gehad.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-08-10 - 00:09:21 send message to tonnl

Edelpapegaaien kunnen je trommelvliezen kapot schreeuwen als ze zin hebben. Hoe vaak ze dat doen verschilt heel erg. Sommige koppels zelden, sommige dagelijks een half uur of meer.

Grijze roodstaarten kùnnen schreeuwen, maar dat ligt voor een groot deel aan de opvoeding en verzorging vind ik. Wel kunnen ze zeer hard fluiten, niet iedereen zal dat leuk vinden.

Slim is om van te voren even te informeren bij wat buren, zodat je weet of je problemen zou gaan krijgen.

Waarom wil je kweken als ik vragen mag?


mootje
Website Member
Posts :322

Website Member
2007-08-10 - 11:26:52 send message to mootje

Edels kunnen echt brullen als ze zin hebbenlaugh :D
Gelukkig doet de mijne dat niet vaak, ik woon in een vreselijke kakbuurt, waar mensen erg snel klagen helaas.
Over mijn koppel grijzen heb ik nog geen klachten gehad, al klop ik dit af.
schreeuwen doen ze niet, fluiten en busch geluiden hoor je wel, en best hard ook, maar persoonlijk vind ik dit mooie geluiden, al kan een ander daar weer anders over denkenhappy :).
Ik zit er over te denken om er volgend jaar een koppel bij te nemen,ik heb er veel plezier van.


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2007-08-13 - 18:26:17 send message to ferry1

ik heb 3 koppels edels en een losse man en ik vind het bijzonder mee vallen allemaal grijze idd hoor je niet veel wat hinderlijk is maar edels kunnen som wel eens wat doen maar echt ik vind het reuze ee vallen


Nicky sommers
Website Member
Posts :38

Website Member
2007-08-16 - 23:22:35 send message to Nicky sommers

OK mensen bedankt voor u reactie. Hier kan ik wel wat mee. Edels vind ik hele mooie vogels ik wil het tog graag gaan proberen met deze vogels.

Groeten nicky sommers



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 133 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede